• Adaptace začínajícího učitele pro práci s nadanými žáky 1. stupně ZŠ 

      Výsledek obhajoby: OBHÁJENO
      Jonáková, Zuzana (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2023)
      Datum obhajoby: 5. 9. 2023
      The MSc. thesis focuses on the conditions for beginning teachers and their adaptation on start of their carreer at the first level of primary schools in the Czech Republic, and further ontheir success or problems in working ...
    • Administrativní zatížení v práci ředitele základní školy 

      Výsledek obhajoby: OBHÁJENO
      Vychytilová, Petra (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2020)
      Datum obhajoby: 31. 1. 2020
      This bachelor thesis with the topic "The administrative burden in the work of headmaster of the primary school" is aiming to find out, which factors of administrative management, headmasters of the primary school perceive ...
    • Asistent pedagoga a vliv jeho spolupráce s učitelem na řízení učebních činností žáka 

      Výsledek obhajoby: OBHÁJENO
      Vrbová, Nikola (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2021)
      Datum obhajoby: 3. 6. 2021
      (česky) Hlavním cílem diplomové práce je zmapovat spolupráci asistenta pedagoga a učitele při řízení učebních činností žáka jak z pohledu asistenta pedagoga, tak i učitele. V teoretické části je věnována pozornost samotnému ...
    • Děti, mladiství a virtuální svět 

      Výsledek obhajoby: OBHÁJENO
      Sedláková, Lucie (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2024)
      Datum obhajoby: 13. 6. 2024
      (česky) Virtuální svět se stává stále běžnější součástí života dětí a mladistvých. Tento fenomén přináší nejen nové možnosti a výhody, ale také rizika a nebezpečí. Virtuální svět může nabídnout dětem zábavu, vzdělávání a ...
    • Efektivita vzdělávacího programu Národního institutu dalšího vzdělávání z pohledu asistentů pedagoga 

      Výsledek obhajoby: OBHÁJENO
      Frančíková, Barbora (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2020)
      Datum obhajoby: 8. 9. 2020
      The diploma thesis deals with the effectiveness of the educational program of the National Institute of Further Education in Prague (National Institute of Pedagogy) from the point of view of its graduates, teaching assistants. ...
    • Hiporehabilitace v pedagogické a sociální praxi jako prostředek k začleňování handicapovaných dětí do volnočasové zájmové skupiny 

      Výsledek obhajoby: OBHÁJENO
      Jedličková, Ketrin (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2022)
      Datum obhajoby: 21. 6. 2022
      This diploma thesis aims to determine whether hyporehabilitation in pedagogical and social practice is a suitable tool of integrating handicapped children into a group. The research is divided into theoretical and research ...
    • Metodická podpora předmětu tělesná výchova na střední škole 

      Výsledek obhajoby: OBHÁJENO
      Zajpt, Pavel (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2023)
      Datum obhajoby: 7. 9. 2023
      (in English): Title: Methodological support for the subject of physical education in secondary school Objectives: To acquaint readers with the current need to focus on the issue of physical education teaching and the search ...
    • Motivace a faktory ovlivňující zapojení pedagogů do dalšího vzdělávání 

      Výsledek obhajoby: OBHÁJENO
      Chaloupková, Barbora (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2022)
      Datum obhajoby: 21. 6. 2022
      The diploma thesis deals with the motivation for further education of pedagogical staff and the factors that influence this motivation. The work is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part ...
    • Motivace pedagogů k řízení školy 

      Výsledek obhajoby: OBHÁJENO
      Dulíková, Zuzana (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2025)
      Datum obhajoby: 21. 1. 2025
      Diplomová práce se bude zabývat motivací pedagogů ke vstupu do managementu školy, tedy k výkonu vedoucí funkce. Problematika motivace se prolíná celým procesem strategického řízení a plánování ve škole. Zaměřím se zejména ...
    • Možnosti a meze využití ICT technologií ve vzdělávání 

      Výsledek obhajoby: OBHÁJENO
      Jankovský, Michal (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2023)
      Datum obhajoby: 11. 9. 2023
      The bachelor thesis focuses on the possibilities and limits of the use of ICT technologies in education in relation to the access and use of digital technologies by teachers and their use in certain areas of education. It ...
    • Partnerský přístup ve skautské výchovné metodě jako inspirace pro učitele na základních školách 

      Výsledek obhajoby: OBHÁJENO
      Kirchnerová, Eliška (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2023)
      Datum obhajoby: 11. 9. 2023
      The aim of the bachelor's thesis is to find out whether primary school teachers use the partnership approach in their lessons and what is their opinion about it based on their participation in the SI Třída project of the ...
    • Podpora začínajícího učitele v mateřské škole 

      Výsledek obhajoby: OBHÁJENO
      Šmolíková, Hana (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2021)
      Datum obhajoby: 8. 9. 2021
      Bakalářská práce pojednává o podporách začínajících učitelů v mateřských školách. Cílem práce je zjistit, jaké podpory jsou nabízeny začínajícím učitelům v mateřských školách a zda je tato podpora pro začínající učitele ...
    • Porovnání systémů pěstounské péče a dětských domovů v Ústeckém kraji. 

      Výsledek obhajoby: OBHÁJENO
      Turfandovová, Barbora (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2021)
      Datum obhajoby: 6. 9. 2021
      Diplomová práce je zaměřena na rozdíly v systému péče o děti v dětském domově a v pěstounské péči. Mezi základní právo dětí v případě jejich odloučení od rodičů, které vychází z Úmluvy o právech dítěte, patří právo na ...
    • Pravidla, tresty a odměny v předškolním vzdělávání 

      Výsledek obhajoby: OBHÁJENO
      Svobodová, Anna (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2023)
      Datum obhajoby: 14. 6. 2023
      The bachelor thesis deals with classroom management strategies with regard to the use of different types of educational resources used in the kindergarten environment. The theoretical part focuses more concretely on the ...
    • Příčiny neúspěchu dětí při studiu ze sociálně vyloučených lokalit. 

      Výsledek obhajoby: OBHÁJENO
      Macháček, Radovan (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2023)
      Datum obhajoby: 13. 6. 2023
      (in English): The diploma thesis deals with the description of school failure and barriers among children coming from socially excluded locations in the Czech Republic. The problem of children from socially excluded locations ...
    • Přínos tandemové výuky pro vzdělávání 

      Výsledek obhajoby: OBHÁJENO
      Belková, Martina (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2023)
      Datum obhajoby: 25. 1. 2023
      (česky): Diplomová práce se zabývá tandemovou výukou, která navazuje na způsoby výuky podporované spolupráce pedagoga a asistenta. U tandemové metody jsou ve výuce dva pedagogové, kteří mohou vést vyučování i samostatně. ...
    • Působení asistenta pedagoga na různých stupních a typech škol z pohledu pedagogů 

      Výsledek obhajoby: OBHÁJENO
      Turková, Petra (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2023)
      Datum obhajoby: 24. 1. 2023
      (česky) Diplomová práce se zabývá působením asistentů pedagoga na různých typech škol a jejich spolupráci s pedagogy. Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. Teoretická část se zabývá osobností asistenta ...
    • Působení stresorů na studenty gymnázia při maturitní zkoušce 

      Výsledek obhajoby: OBHÁJENO
      Hamáčková, Kateřina (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2022)
      Datum obhajoby: 5. 9. 2022
      The bachelor's thesis deals with the effects of stress and stressors on grammar school students in relation to the graduation exam. The focus is also on coping strategies, that are being used by students for the sake of ...
    • Realizace multikulturní výchovy na gymnáziích v Českých Budějovicích 

      Výsledek obhajoby: OBHÁJENO
      Gracíková, Ivanka (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2023)
      Datum obhajoby: 25. 1. 2023
      (česky) Název práce: Role sociálního pedagoga a asistenta pedagoga při integraci žáků (dětí) ze sociokulturně odlišného prostředí. Autor: Bc. Ivanka Gracíková Vedoucí práce: PaedDr. Eva Valášková Vincejová, Ph.D. Instituce: ...
    • Rozvoj polytechnického vzdělávání u žáků mladšího školního věku. 

      Výsledek obhajoby: OBHÁJENO
      Levá, Hana (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2024)
      Datum obhajoby: 5. 9. 2024
      Diplomová práce se zabývá rozvojem polytechnického vzdělávání dětí mladšího školního věku. Rozvoj polytechnického vzdělávání u dětí je důležitý, nebotˇ umožňuje získat praktické dovednosti a znalosti v různých oblastech, ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV