Zobrazit minimální záznam

The Use of Dramatic Instruction in Nursery Schools for Children with Lower Socialization Skills
dc.contributor.advisorProvazník, Jaroslav
dc.creatorKohoutová, Veronika
dc.date.accessioned2017-04-03T11:38:35Z
dc.date.available2017-04-03T11:38:35Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/9815
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá problematikou socializace předškolního dítěte a vlivem dramatické výchovy na tuto problematiku. Teoretická část se zabývá především socializačním procesem a aspekty, které mohou ovlivňovat vývoj dítěte v období předškolního věku. V praktické části je toto téma přeneseno do konkrétní roviny práce v mateřské škole. Z předpokladů i realizace praktické části vyplývá, že dramatická výchova v kontextu socializace dítěte předškolního věku je často účinným prostředkem zlepšení tohoto procesu. K dosažení uspokojivých výsledků je však důležitá spolupráce všech, kteří se tohoto procesu účastní. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá problematikou socializace předškolního dítěte a vlivem dramatické výchovy na tuto problematiku. Teoretická část se zabývá především socializačním procesem a aspekty, které mohou ovlivňovat vývoj dítěte v období předškolního věku. V praktické části je toto téma přeneseno do konkrétní roviny práce v mateřské škole. Z předpokladů i realizace praktické části vyplývá, že dramatická výchova v kontextu socializace dítěte předškolního věku je často účinným prostředkem zlepšení tohoto procesu. K dosažení uspokojivých výsledků je však důležitá spolupráce všech, kteří se tohoto procesu účastní. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleVyužití dramatické výchovy v MŠ pro děti se sníženou socializační schopnostícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-05-21
dc.description.departmentÚstav profesního rozvoje pracovníků ve školstvícs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId22567
dc.title.translatedThe Use of Dramatic Instruction in Nursery Schools for Children with Lower Socialization Skillsen_US
dc.contributor.refereeGregorová, Vlasta
dc.identifier.aleph001226192
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineVychovatelstvícs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.programEducationen_US
thesis.degree.programVychovatelstvícs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Ústav profesního rozvoje pracovníků ve školstvícs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csVychovatelstvícs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csVychovatelstvícs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato diplomová práce se zabývá problematikou socializace předškolního dítěte a vlivem dramatické výchovy na tuto problematiku. Teoretická část se zabývá především socializačním procesem a aspekty, které mohou ovlivňovat vývoj dítěte v období předškolního věku. V praktické části je toto téma přeneseno do konkrétní roviny práce v mateřské škole. Z předpokladů i realizace praktické části vyplývá, že dramatická výchova v kontextu socializace dítěte předškolního věku je často účinným prostředkem zlepšení tohoto procesu. K dosažení uspokojivých výsledků je však důležitá spolupráce všech, kteří se tohoto procesu účastní. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enTato diplomová práce se zabývá problematikou socializace předškolního dítěte a vlivem dramatické výchovy na tuto problematiku. Teoretická část se zabývá především socializačním procesem a aspekty, které mohou ovlivňovat vývoj dítěte v období předškolního věku. V praktické části je toto téma přeneseno do konkrétní roviny práce v mateřské škole. Z předpokladů i realizace praktické části vyplývá, že dramatická výchova v kontextu socializace dítěte předškolního věku je často účinným prostředkem zlepšení tohoto procesu. K dosažení uspokojivých výsledků je však důležitá spolupráce všech, kteří se tohoto procesu účastní. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Ústav profesního rozvoje pracovníků ve školstvícs_CZ
dc.identifier.lisID990012261920106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV