Využití dramatické výchovy v MŠ pro děti se sníženou socializační schopností
The Use of Dramatic Instruction in Nursery Schools for Children with Lower Socialization Skills
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/9815Identifikátory
SIS: 22567
Kolekce
- Kvalifikační práce [19353]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Gregorová, Vlasta
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Vychovatelství
Katedra / ústav / klinika
Ústav profesního rozvoje pracovníků ve školství
Datum obhajoby
21. 5. 2007
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Tato diplomová práce se zabývá problematikou socializace předškolního dítěte a vlivem dramatické výchovy na tuto problematiku. Teoretická část se zabývá především socializačním procesem a aspekty, které mohou ovlivňovat vývoj dítěte v období předškolního věku. V praktické části je toto téma přeneseno do konkrétní roviny práce v mateřské škole. Z předpokladů i realizace praktické části vyplývá, že dramatická výchova v kontextu socializace dítěte předškolního věku je často účinným prostředkem zlepšení tohoto procesu. K dosažení uspokojivých výsledků je však důležitá spolupráce všech, kteří se tohoto procesu účastní. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou socializace předškolního dítěte a vlivem dramatické výchovy na tuto problematiku. Teoretická část se zabývá především socializačním procesem a aspekty, které mohou ovlivňovat vývoj dítěte v období předškolního věku. V praktické části je toto téma přeneseno do konkrétní roviny práce v mateřské škole. Z předpokladů i realizace praktické části vyplývá, že dramatická výchova v kontextu socializace dítěte předškolního věku je často účinným prostředkem zlepšení tohoto procesu. K dosažení uspokojivých výsledků je však důležitá spolupráce všech, kteří se tohoto procesu účastní. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)