Využití dramatické výchovy v MŠ pro děti se sníženou socializační schopností
The Use of Dramatic Instruction in Nursery Schools for Children with Lower Socialization Skills
bachelor thesis (DEFENDED)

View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/9815Identifiers
Study Information System: 22567
Collections
- Kvalifikační práce [19353]
Author
Advisor
Referee
Gregorová, Vlasta
Faculty / Institute
Faculty of Education
Discipline
Education
Department
Information is unavailable
Date of defense
21. 5. 2007
Publisher
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaLanguage
Czech
Grade
Excellent
Tato diplomová práce se zabývá problematikou socializace předškolního dítěte a vlivem dramatické výchovy na tuto problematiku. Teoretická část se zabývá především socializačním procesem a aspekty, které mohou ovlivňovat vývoj dítěte v období předškolního věku. V praktické části je toto téma přeneseno do konkrétní roviny práce v mateřské škole. Z předpokladů i realizace praktické části vyplývá, že dramatická výchova v kontextu socializace dítěte předškolního věku je často účinným prostředkem zlepšení tohoto procesu. K dosažení uspokojivých výsledků je však důležitá spolupráce všech, kteří se tohoto procesu účastní. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou socializace předškolního dítěte a vlivem dramatické výchovy na tuto problematiku. Teoretická část se zabývá především socializačním procesem a aspekty, které mohou ovlivňovat vývoj dítěte v období předškolního věku. V praktické části je toto téma přeneseno do konkrétní roviny práce v mateřské škole. Z předpokladů i realizace praktické části vyplývá, že dramatická výchova v kontextu socializace dítěte předškolního věku je často účinným prostředkem zlepšení tohoto procesu. K dosažení uspokojivých výsledků je však důležitá spolupráce všech, kteří se tohoto procesu účastní. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)