Kritické posouzení učiva geologie na základních školách a nižším stupni víceletých gymnázií
Critical assessment of the geology curiculum on the primary schools and highschool lower level.
diplomová práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/53483Identifikátory
SIS: 119265
Kolekce
- Kvalifikační práce [20357]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Kočí, Tomáš
Fakulta / součást
Přírodovědecká fakulta
Obor
Učitelství geologie pro střední školy
Katedra / ústav / klinika
Ústav geologie a paleontologie
Datum obhajoby
4. 6. 2013
Nakladatel
Univerzita Karlova, Přírodovědecká fakultaJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Posouzení a rozbor učiva geologie na základních školách a nižším stupni víceletých gymnázií. Srovnání a kritické posouzení stávajících učebnic učiva geologie, včetně hodinových dotací. Návrh nové učebnice geologie pro tyto školy, včetně pomůcek k učivu.
The assessment and analysis of geology curriculum in primary schools and lower grades of secondary schools. Comparison and critical assessment of the existing curriculum geology textbooks, including clock subsidies. Design of a new textbook of geology for such schools, including aids to subject matter.