dc.contributor.advisor | Ziegler, Václav | |
dc.creator | Šejblová, Barbora | |
dc.date.accessioned | 2017-05-15T21:41:52Z | |
dc.date.available | 2017-05-15T21:41:52Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/53483 | |
dc.description.abstract | Posouzení a rozbor učiva geologie na základních školách a nižším stupni víceletých gymnázií. Srovnání a kritické posouzení stávajících učebnic učiva geologie, včetně hodinových dotací. Návrh nové učebnice geologie pro tyto školy, včetně pomůcek k učivu. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The assessment and analysis of geology curriculum in primary schools and lower grades of secondary schools. Comparison and critical assessment of the existing curriculum geology textbooks, including clock subsidies. Design of a new textbook of geology for such schools, including aids to subject matter. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Přírodovědecká fakulta | cs_CZ |
dc.title | Kritické posouzení učiva geologie na základních školách a nižším stupni víceletých gymnázií | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2013 | |
dcterms.dateAccepted | 2013-06-04 | |
dc.description.department | Institute of Geology and Paleontology | en_US |
dc.description.department | Ústav geologie a paleontologie | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Science | en_US |
dc.description.faculty | Přírodovědecká fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 119265 | |
dc.title.translated | Critical assessment of the geology curiculum on the primary schools and highschool lower level. | en_US |
dc.contributor.referee | Kočí, Tomáš | |
dc.identifier.aleph | 001627709 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teaching of Geology for Secondary Schools | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství geologie pro střední školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Geologie | cs_CZ |
thesis.degree.program | Geology | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Přírodovědecká fakulta::Ústav geologie a paleontologie | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Science::Institute of Geology and Paleontology | en_US |
uk.faculty-name.cs | Přírodovědecká fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Science | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PřF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství geologie pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teaching of Geology for Secondary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Geologie | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Geology | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Posouzení a rozbor učiva geologie na základních školách a nižším stupni víceletých gymnázií. Srovnání a kritické posouzení stávajících učebnic učiva geologie, včetně hodinových dotací. Návrh nové učebnice geologie pro tyto školy, včetně pomůcek k učivu. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The assessment and analysis of geology curriculum in primary schools and lower grades of secondary schools. Comparison and critical assessment of the existing curriculum geology textbooks, including clock subsidies. Design of a new textbook of geology for such schools, including aids to subject matter. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Přírodovědecká fakulta, Ústav geologie a paleontologie | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990016277090106986 | |