Zobrazit minimální záznam

Sex Education at Primary Schools
dc.contributor.advisorViktorová, Ida
dc.creatorRákosová, Julie
dc.date.accessioned2017-03-27T09:05:00Z
dc.date.available2017-03-27T09:05:00Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/3828
dc.description.abstractTéma diplomové práce zní Sexuální výchova na základních školách. Podle naší legislativy je nezadatelným právem každého jedince, zejména dítěte, získat přístup k otevřenému vzdělání v oblasti sexuální výchovy (viz kapitola 3). Stud, předsudky i nedostatek času na některých českých školách ale stále brzdí dítě v rozvoji Lpo stránce sexuální. Z této teze jsem vycházela ve své práci, a proto se za oci analýzy metodických pokynů i jejich využívání v praxi snažím zmapovat sexuální výchovu na českých školách, respektive jejich vzorku. Když jsem začala s výzkumem na školách, setkala jsem se často s tvrzením ředitelů i učitelů: "My nepostupujeme podle žádné metodiky, sexuální výchovu vyučujeme individuálně ve více předmětech." To je na jednu stranu moderní přístup. Spojování jednotlivých učebních okruhů je pozitivní trend. Obávám se ale, že sebou nese nemožnost kontroly a nedává představu o tom, zda se ve škole sexuální výchova opravdu učí a v jakém rozsahu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.description.abstractTéma diplomové práce zní Sexuální výchova na základních školách. Podle naší legislativy je nezadatelným právem každého jedince, zejména dítěte, získat přístup k otevřenému vzdělání v oblasti sexuální výchovy (viz kapitola 3). Stud, předsudky i nedostatek času na některých českých školách ale stále brzdí dítě v rozvoji Lpo stránce sexuální. Z této teze jsem vycházela ve své práci, a proto se za oci analýzy metodických pokynů i jejich využívání v praxi snažím zmapovat sexuální výchovu na českých školách, respektive jejich vzorku. Když jsem začala s výzkumem na školách, setkala jsem se často s tvrzením ředitelů i učitelů: "My nepostupujeme podle žádné metodiky, sexuální výchovu vyučujeme individuálně ve více předmětech." To je na jednu stranu moderní přístup. Spojování jednotlivých učebních okruhů je pozitivní trend. Obávám se ale, že sebou nese nemožnost kontroly a nedává představu o tom, zda se ve škole sexuální výchova opravdu učí a v jakém rozsahu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleSexuální výchova na základních školáchcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-05-22
dc.description.departmentKatedra psychologiecs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId20661
dc.title.translatedSex Education at Primary Schoolsen_US
dc.contributor.refereeProcházková, Jana
dc.identifier.aleph000572889
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePsychology and Special Pedagogyen_US
thesis.degree.disciplinePsychologie a speciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programPsychologyen_US
thesis.degree.programPsychologiecs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra psychologiecs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPsychologie a speciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enPsychology and Special Pedagogyen_US
uk.degree-program.csPsychologiecs_CZ
uk.degree-program.enPsychologyen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csTéma diplomové práce zní Sexuální výchova na základních školách. Podle naší legislativy je nezadatelným právem každého jedince, zejména dítěte, získat přístup k otevřenému vzdělání v oblasti sexuální výchovy (viz kapitola 3). Stud, předsudky i nedostatek času na některých českých školách ale stále brzdí dítě v rozvoji Lpo stránce sexuální. Z této teze jsem vycházela ve své práci, a proto se za oci analýzy metodických pokynů i jejich využívání v praxi snažím zmapovat sexuální výchovu na českých školách, respektive jejich vzorku. Když jsem začala s výzkumem na školách, setkala jsem se často s tvrzením ředitelů i učitelů: "My nepostupujeme podle žádné metodiky, sexuální výchovu vyučujeme individuálně ve více předmětech." To je na jednu stranu moderní přístup. Spojování jednotlivých učebních okruhů je pozitivní trend. Obávám se ale, že sebou nese nemožnost kontroly a nedává představu o tom, zda se ve škole sexuální výchova opravdu učí a v jakém rozsahu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enTéma diplomové práce zní Sexuální výchova na základních školách. Podle naší legislativy je nezadatelným právem každého jedince, zejména dítěte, získat přístup k otevřenému vzdělání v oblasti sexuální výchovy (viz kapitola 3). Stud, předsudky i nedostatek času na některých českých školách ale stále brzdí dítě v rozvoji Lpo stránce sexuální. Z této teze jsem vycházela ve své práci, a proto se za oci analýzy metodických pokynů i jejich využívání v praxi snažím zmapovat sexuální výchovu na českých školách, respektive jejich vzorku. Když jsem začala s výzkumem na školách, setkala jsem se často s tvrzením ředitelů i učitelů: "My nepostupujeme podle žádné metodiky, sexuální výchovu vyučujeme individuálně ve více předmětech." To je na jednu stranu moderní přístup. Spojování jednotlivých učebních okruhů je pozitivní trend. Obávám se ale, že sebou nese nemožnost kontroly a nedává představu o tom, zda se ve škole sexuální výchova opravdu učí a v jakém rozsahu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra psychologiecs_CZ
dc.identifier.lisID990005728890106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV