Zobrazit minimální záznam

Tripartite as a tool for student self-evaluation
dc.contributor.advisorPoche Kargerová, Jana
dc.creatorKučerová, Lucie
dc.date.accessioned2025-02-22T10:00:55Z
dc.date.available2025-02-22T10:00:55Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/197011
dc.description.abstractDiplomová práce se zaměřuje na tripartitní setkání jako na nástroj pro rozvoj sebehodnocení žáků. Cílem výzkumu bylo zjistit, jakým způsobem pedagogové na státních a soukromých školách využívají tripartitní setkání k podpoře sebehodnocení žáků a jaký vliv má pravidelné vpravování sebehodnocení do výuky na schopnost žáků zhodnotit své silné a rozvojové oblasti. K výzkumu bylo využito kvalitativních metod, konkrétně polostrukturovaných rozhovorů s učiteli tří škol, pozorování tripartitních setkání a analýzy autentických materiálů. Výsledky ukázaly a zároveň potvrdily poznatky teoretické části,že tripartitní setkání představují významný nástroj pro rozvoj sebehodnocení žáků. Jejich efektivita však závisí na pravidelnosti a způsobu zapojování sebehodnocení do výuky a zároveň na přístupu a přesvědčení jednotlivých učitelů. Z výzkumu také vychází důležitost formativního hodnocení, které značným způsobem pozitivně ovlivňuje sebepojetí žáků. Práce přináší inspiraci pro pedagogy, jak efektivně využívat tripartitní setkání k podporování rozvoje sebehodnocení žáků. KLÍČOVÁ SLOVA Tripartita, sebehodnocení žáků, učitel, žák, rodič, základní škola, soukromé školy, státní školy, formativní hodnocení.cs_CZ
dc.description.abstractThe thesis focuses on tripartite meetings as a tool for developing students' self-assessment. The aim of the research was to find out how teachers in public and private schools use tripartite meetings to support students' self-assessment, and what impact the regular integration of self-assessment into teaching has on students' ability to assess their strengths and areas for development. The research used qualitative methods, specifically semi-structured interviews with teachers from three schools, observations of tripartite meetings, and analysis of authentic materials. The results showed and confirmed the findings of the theoretical part that tripartite meetings are a significant tool for developing students' self-assessment. However, their effectiveness depends on the regularity and manner of integrating self-assessment into teaching, as well as on the approach and beliefs of individual teachers. The research also highlights the importance of formative assessment, which significantly positively influences students' self-concept. The thesis provides inspiration for teachers on how to effectively use tripartite meetings to support the development of students' self-assessment. KEYWORDS Tripartite meeting, student self-assessment, teacher, student, primary school, private schools, public schools,...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectTripartitacs_CZ
dc.subjectsebehodnocení žákůcs_CZ
dc.subjectučitelcs_CZ
dc.subjectžákcs_CZ
dc.subjectrodičcs_CZ
dc.subjectzákladní školacs_CZ
dc.subjectsoukromé školycs_CZ
dc.subjectstátní školycs_CZ
dc.subjectformativní hodnocenícs_CZ
dc.subjectTripartite meetingen_US
dc.subjectstudent self-assessmenten_US
dc.subjectteacheren_US
dc.subjectstudenten_US
dc.subjectprimary schoolen_US
dc.subjectprivate schoolsen_US
dc.subjectpublic schoolsen_US
dc.subjectformative assessmenten_US
dc.titleTripartita jako nástroj sebehodnocení žákůcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2025
dcterms.dateAccepted2025-01-15
dc.description.departmentKatedra preprimární a primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId272647
dc.title.translatedTripartite as a tool for student self-evaluationen_US
dc.contributor.refereeVallin, Petra
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training For Primary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training For Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra preprimární a primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training For Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training For Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zaměřuje na tripartitní setkání jako na nástroj pro rozvoj sebehodnocení žáků. Cílem výzkumu bylo zjistit, jakým způsobem pedagogové na státních a soukromých školách využívají tripartitní setkání k podpoře sebehodnocení žáků a jaký vliv má pravidelné vpravování sebehodnocení do výuky na schopnost žáků zhodnotit své silné a rozvojové oblasti. K výzkumu bylo využito kvalitativních metod, konkrétně polostrukturovaných rozhovorů s učiteli tří škol, pozorování tripartitních setkání a analýzy autentických materiálů. Výsledky ukázaly a zároveň potvrdily poznatky teoretické části,že tripartitní setkání představují významný nástroj pro rozvoj sebehodnocení žáků. Jejich efektivita však závisí na pravidelnosti a způsobu zapojování sebehodnocení do výuky a zároveň na přístupu a přesvědčení jednotlivých učitelů. Z výzkumu také vychází důležitost formativního hodnocení, které značným způsobem pozitivně ovlivňuje sebepojetí žáků. Práce přináší inspiraci pro pedagogy, jak efektivně využívat tripartitní setkání k podporování rozvoje sebehodnocení žáků. KLÍČOVÁ SLOVA Tripartita, sebehodnocení žáků, učitel, žák, rodič, základní škola, soukromé školy, státní školy, formativní hodnocení.cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis focuses on tripartite meetings as a tool for developing students' self-assessment. The aim of the research was to find out how teachers in public and private schools use tripartite meetings to support students' self-assessment, and what impact the regular integration of self-assessment into teaching has on students' ability to assess their strengths and areas for development. The research used qualitative methods, specifically semi-structured interviews with teachers from three schools, observations of tripartite meetings, and analysis of authentic materials. The results showed and confirmed the findings of the theoretical part that tripartite meetings are a significant tool for developing students' self-assessment. However, their effectiveness depends on the regularity and manner of integrating self-assessment into teaching, as well as on the approach and beliefs of individual teachers. The research also highlights the importance of formative assessment, which significantly positively influences students' self-concept. The thesis provides inspiration for teachers on how to effectively use tripartite meetings to support the development of students' self-assessment. KEYWORDS Tripartite meeting, student self-assessment, teacher, student, primary school, private schools, public schools,...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra preprimární a primární pedagogikycs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV