Zobrazit minimální záznam

Comparison of undergraduate education of future teachers in approbation with (not only) biology
dc.contributor.advisorRajsiglová, Ina
dc.creatorKratochvílová, Kateřina
dc.date.accessioned2024-11-29T16:33:27Z
dc.date.available2024-11-29T16:33:27Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/194434
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je popis a porovnání pregraduální přípravy učitelů s aprobací v biologii a přírodních vědách v Kanadě, Velké Británii, Francii a Dánsku. Práce se zaměřuje na analýzu studijních programů v těchto zemích, které se věnují přípravě učitelů biologie a přírodních věd. Hlavní metodou výzkumu a získávání dat byla rešerše dostupné literatury a relevantních dokumentů. V rámci analýzy je kladen důraz na strukturu a obsah těchto programů, včetně klíčových prvků vzdělávacího procesu, které mají vliv na kvalitu přípravy budoucích učitelů. Výsledky této analýzy poskytují přehled o aktuálním stavu přípravy učitelů v uvedených zemích a přispívají k diskuzi o možnostech zlepšení.cs_CZ
dc.description.abstractThe aim of this bachelor's thesis is to describe and compare pre-service teacher training programs in biology and natural sciences in Canada, the United Kingdom, France, and Denmark. The thesis focuses on analyzing the study programs in these countries that prepare teachers for biology and natural sciences. The primary research method for data collection was a review of available literature and relevant documents. The analysis emphasizes the structure and content of these programs, including key elements of the educational process that affect the quality of teacher preparation. The results provide an overview of the current state of teacher training in the mentioned countries and contribute to the discussion on potential improvements.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakultacs_CZ
dc.subjectPregraduální přípravacs_CZ
dc.subjectBc studiumcs_CZ
dc.subjectMgr studiumcs_CZ
dc.subjectaprobacecs_CZ
dc.subjectkompetenční rámeccs_CZ
dc.subjectbiologiecs_CZ
dc.titleSrovnání pregraduálního vzdělávání budoucích učitelů v aprobaci s (nejen) biologiícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-09-16
dc.description.departmentDepartment of Biology Educationen_US
dc.description.departmentKatedra učitelství a didaktiky biologiecs_CZ
dc.description.facultyPřírodovědecká fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Scienceen_US
dc.identifier.repId242070
dc.title.translatedComparison of undergraduate education of future teachers in approbation with (not only) biologyen_US
dc.contributor.refereeBlažová, Kateřina
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineGeography for Teacher Education - Biology for Teacher Educationen_US
thesis.degree.disciplineGeografie se zaměřením na vzdělávání - Biologie se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.programGeography for Teacher Educationen_US
thesis.degree.programGeografie se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPřírodovědecká fakulta::Katedra učitelství a didaktiky biologiecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Science::Department of Biology Educationen_US
uk.faculty-name.csPřírodovědecká fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Scienceen_US
uk.faculty-abbr.csPřFcs_CZ
uk.degree-discipline.csGeografie se zaměřením na vzdělávání - Biologie se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enGeography for Teacher Education - Biology for Teacher Educationen_US
uk.degree-program.csGeografie se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-program.enGeography for Teacher Educationen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csCílem této bakalářské práce je popis a porovnání pregraduální přípravy učitelů s aprobací v biologii a přírodních vědách v Kanadě, Velké Británii, Francii a Dánsku. Práce se zaměřuje na analýzu studijních programů v těchto zemích, které se věnují přípravě učitelů biologie a přírodních věd. Hlavní metodou výzkumu a získávání dat byla rešerše dostupné literatury a relevantních dokumentů. V rámci analýzy je kladen důraz na strukturu a obsah těchto programů, včetně klíčových prvků vzdělávacího procesu, které mají vliv na kvalitu přípravy budoucích učitelů. Výsledky této analýzy poskytují přehled o aktuálním stavu přípravy učitelů v uvedených zemích a přispívají k diskuzi o možnostech zlepšení.cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of this bachelor's thesis is to describe and compare pre-service teacher training programs in biology and natural sciences in Canada, the United Kingdom, France, and Denmark. The thesis focuses on analyzing the study programs in these countries that prepare teachers for biology and natural sciences. The primary research method for data collection was a review of available literature and relevant documents. The analysis emphasizes the structure and content of these programs, including key elements of the educational process that affect the quality of teacher preparation. The results provide an overview of the current state of teacher training in the mentioned countries and contribute to the discussion on potential improvements.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakulta, Katedra učitelství a didaktiky biologiecs_CZ
thesis.grade.code3
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV