Zobrazují se záznamy 1-20 z 19420

    • Obraz v pohybu 

      Výsledek obhajoby: OBHÁJENO
      Pluhař, Šimon (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2025)
      Datum obhajoby: 16. 1. 2025
    • Rozvoj kreativity a svébytnosti v procesech učení u žáka 1.st. ZŠ 

      Výsledek obhajoby: NEOBHÁJENO
      Hrkalová, Martina (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2022)
      Datum obhajoby: 30. 6. 2022
      The dissertation deals with the possibilities of integrating the author's creative - educational strategy Cool Animal School - Learning through joy (CAS) into the educational process in primary school. The CAS strategy is ...
    • Žákovská percepce vybraných výukových metod v rámci výukového programu na téma sovy 

      Výsledek obhajoby: UZNÁNO
      Hašpl, Filip (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2024)
      Datum obhajoby: 24. 11. 2024
      The presented work deals with the development of the population of the Eurasian eagle-owl (Bubo bubo) in the Czech Republic in the period 1940 - 1979. The data are obtained from the archive of the Ringing Station of the ...
    • Vnímání jinakosti ve školních třídách 

      Výsledek obhajoby: UZNÁNO
      Milerská, Kateřina (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2025)
      Datum obhajoby: 5. 3. 2025
      The dissertation aims to clarify how pupils perceive the phenomenon of otherness in school classes. It is an attempt to connect philosophical concepts with practice which we can see in the environment of elementary schools. ...
    • Pojetí humoru ve výuce výtvarné výchovy 

      Výsledek obhajoby: OBHÁJENO
      Plíhalová, Monika (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2025)
      Datum obhajoby: 14. 2. 2025
      of the dissertation Název práce/ title: Pojetí humoru ve výuce výtvarné výchovy (The concept of humour in art education) Autorka/ author: Mgr. Monika Plíhalová Školitelka/ supervisor: PhDr. Věra Uhl Skřivanová, Ph.D. ...
    • Facilitating Experiential Learning Through Soundmapping in Music Education 

      Výsledek obhajoby: OBHÁJENO
      Aktaş, Rodem (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2024)
      Datum obhajoby: 10. 9. 2024
      Tato diplomová práce se zabývá aplikací teorie zážitkového učení (ELT) prostřednictvím soundmappingu v hudební výchově. ELT zahrnuje cyklus konkrétní zkušenosti, reflektivního pozorování, abstraktní konceptualizace a ...
    • Integrativní pedagogika 

      Hájková, Vanda (Institut pedagogicko-psychologického poradenství České republiky, 2005)
    • Vztahy a nástrahy ve školní třídě 

      Ženatová, Zdenka (RAABE, 2018)
    • Dyslexie : psychologické souvislosti 

      Krejčová, Lenka (Grada, 2019)
    • Myslet sociologicky : netradiční uvedení do sociologie 

      Bauman, Zygmunt; May, Tim (Sociologické nakladatelství, 2004)
    • Umlčené tělo 

      Murphy, Robert Francis (Sociologické nakladatelství SLON, 2001)
    • Hry pro těžce zrakově postižené děti 

      Vachulová, Jana (Ústřední výbor Svazu invalidů v ČSR, 1987)
    • Respektující přístup učitelů k žákům ve škole 

      Výsledek obhajoby: OBHÁJENO
      Mazúchová, Ráchel (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2025)
      Datum obhajoby: 7. 2. 2025
      Předkládaná disertační práce se zabývá základním žádoucím aspektem mezilidských vztahů ve škole - respektem. V teoretické části je popisována trnitá cesta hledání (a nalezení) odborného teoretického konceptu, ze kterého ...
    • E-learningová podpora výuky matematické informatiky na středni škole 

      Výsledek obhajoby: OBHÁJENO
      Mazuch, Jakub (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2025)
      Datum obhajoby: 5. 2. 2025
      Rigorózní práce se zaměřuje na ověřování využití e-learningové podpory výuky matematické informatiky na středních školách, se zvláštním důrazem na využití platformy Moodle. Cílem je zjistit, jak efektivní jsou e-learningové ...
    • Zkušenosti osob s neobvyklou sexuální preferencí s terapií 

      Výsledek obhajoby: OBHÁJENO
      Vejdovská, Barbora (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2025)
      Datum obhajoby: 4. 2. 2025
      Předkládaná rigorózní práce se zabývá zkušeností osob s neobvyklou sexuální preferencí s terapií. Jedná se o rozšíření původní diplomové práce, která se zabývala nedelikventními jedinci s těmito poruchami. Nově byla zahrnuta ...
    • Mezinárodní jazykové zkoušky - analýza výukových materiálů 

      Výsledek obhajoby: OBHÁJENO
      Tylšová, Alena (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2025)
      Datum obhajoby: 23. 1. 2025
    • Očekávání dítěte při vstupu do 1. třídy základní školy 

      Výsledek obhajoby: OBHÁJENO
      Suvandžievová, Jana (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2025)
      Datum obhajoby: 15. 1. 2025
      Tato práce je sondou do problematiky očekávání předškoláků a fenoménu zklamání žáků první třídy v prvním čtvrtletí povinné školní docházky. Hlavním cílem tohoto zkoumání bylo analyzovat příčiny fenoménu zklamání u žáků ...
    • Tripartita jako nástroj sebehodnocení žáků 

      Výsledek obhajoby: OBHÁJENO
      Kučerová, Lucie (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2025)
      Datum obhajoby: 15. 1. 2025
      Diplomová práce se zaměřuje na tripartitní setkání jako na nástroj pro rozvoj sebehodnocení žáků. Cílem výzkumu bylo zjistit, jakým způsobem pedagogové na státních a soukromých školách využívají tripartitní setkání k podpoře ...
    • Neformální vzdělávání nadaných žáků na prvním stupni základní školy 

      Výsledek obhajoby: NEOBHÁJENO
      Farová, Eliška (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2025)
      Datum obhajoby: 27. 1. 2025
      Předkládaná bakalářská práce se zabývá neformálním vzděláváním nadaných žáků v českém prostředí, potažmo nadaných dětí ve věkovém rozmezí odpovídajícím dětem na prvním stupni základních škol, tj. ve věku 7-11 let. Bakalářská ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV