Možnosti využití brandingu v rámci organizačních struktur vysokých škol na příkladu Univerzity Karlovy
Possibilities of branding utilisation within organisational structures of universities/colleges as exemplified by Charles University (UK)
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/99192Identifikátory
SIS: 166508
Kolekce
- Kvalifikační práce [18149]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Hejlová, Denisa
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
13. 6. 2018
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
značka, řízení značky vysokých škol, branding vysokých škol, loga vysokých škol, prvky značky, architektura značky, firemní designKlíčová slova (anglicky)
brand, higher education brand, college brand, university brand management, university branding, university logos, brand elements, brand architecture, corporate designCitace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Proces založení a tvorby oděvní značky
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOŠvach, Martin (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)Datum obhajoby: 15. 6. 2015vii Abstrakt Bakalářská práce "Proces založení a řízení módní značky" pojednává o tom, jak založit a vytvořit oděvní značku, jak zpracovat její podnikatelský plán a jaké metody a techniky k tvorbě značky využít. Nejprve ... -
City branding krajských měst v Česku
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOJenček, Lubor (Univerzita Karlova, Přírodovědecká fakulta, 2020)Datum obhajoby: 25. 6. 2020Lubor JENČEK: City branding krajských měst v Česku Abstract This thesis deals with city branding of Czech regional capital cities. Its goal is to compare city branding of Czech regional capital cities and reveal a functional ... -
Branding strategies on Instagram among female freelance photojournalists
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOOrlando Magnani, Amanda (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2022)Datum obhajoby: 13. 9. 2022Bibliographic note MAGNANI, Amanda (2022) Branding strategies on Instagram among female freelance photojournalists 59p. Master thesis. Charles University, Faculty of Social Sciences, Institute of Communication Studies and ...