Možnosti využití brandingu v rámci organizačních struktur vysokých škol na příkladu Univerzity Karlovy
Possibilities of branding utilisation within organisational structures of universities/colleges as exemplified by Charles University (UK)
bachelor thesis (DEFENDED)

View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/99192Identifiers
Study Information System: 166508
Collections
- Kvalifikační práce [18438]
Author
Advisor
Referee
Hejlová, Denisa
Faculty / Institute
Faculty of Social Sciences
Discipline
Marketing Communications and Public Relations
Department
Department of Marketing Communication and Public Relations
Date of defense
13. 6. 2018
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědLanguage
Czech
Grade
Excellent
Keywords (Czech)
značka, řízení značky vysokých škol, branding vysokých škol, loga vysokých škol, prvky značky, architektura značky, firemní designKeywords (English)
brand, higher education brand, college brand, university brand management, university branding, university logos, brand elements, brand architecture, corporate designCitace dokumentu
Metadata
Show full item recordRelated items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Proces založení a tvorby oděvní značky
Defence status: DEFENDEDŠvach, Martin (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)Date of defense: 15. 6. 2015vii Abstrakt Bakalářská práce "Proces založení a řízení módní značky" pojednává o tom, jak založit a vytvořit oděvní značku, jak zpracovat její podnikatelský plán a jaké metody a techniky k tvorbě značky využít. Nejprve ... -
City branding krajských měst v Česku
Defence status: DEFENDEDJenček, Lubor (Univerzita Karlova, Přírodovědecká fakulta, 2020)Date of defense: 25. 6. 2020Lubor JENČEK: City branding krajských měst v Česku Abstract This thesis deals with city branding of Czech regional capital cities. Its goal is to compare city branding of Czech regional capital cities and reveal a functional ... -
Branding strategies on Instagram among female freelance photojournalists
Defence status: DEFENDEDOrlando Magnani, Amanda (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2022)Date of defense: 13. 9. 2022Bibliographic note MAGNANI, Amanda (2022) Branding strategies on Instagram among female freelance photojournalists 59p. Master thesis. Charles University, Faculty of Social Sciences, Institute of Communication Studies and ...