dc.contributor.advisor | Hájek, Jeroným | |
dc.creator | Fučík, Petr | |
dc.date.accessioned | 2017-04-03T11:03:02Z | |
dc.date.available | 2017-04-03T11:03:02Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/9644 | |
dc.description.abstract | Klasifikace je zatím nejrozšířenější formou školního hodnocení a je spjata s historickým vývojem českého školství. Jako problém jsem si vytkl, zda současná situace společnosti vyžaduje změnu přístupu ke klasifikace předmětu tělesná výchova, nebo zda je stávající systém klasifikace tělesné výchovy vyhovující a naplňuje požadavky odborníků, žáků a rodičů. Cílem mé diplomové práce bylo konfrontovat přístupy v praxi ke klasifikaci předmětu tělesná výchova s názory učitelů, žáků, rodičů a veřejnosti a na základě výsledků navrhnout doporučení pro objektivizaci nebo jiné řešení. V takto stanoveném cíli se odráží výše uvedený problém a z tohoto cíle vzešly úkoly, na základě jejichž analýzy jsem stanovil hypotézy. Cíl se mi podařilo splnit na základě výzkumu. Výsledky výzkumu jsou uvedeny ve výzkumné části této diplomové práce. | cs_CZ |
dc.description.abstract | Klasifikace je zatím nejrozšířenější formou školního hodnocení a je spjata s historickým vývojem českého školství. Jako problém jsem si vytkl, zda současná situace společnosti vyžaduje změnu přístupu ke klasifikace předmětu tělesná výchova, nebo zda je stávající systém klasifikace tělesné výchovy vyhovující a naplňuje požadavky odborníků, žáků a rodičů. Cílem mé diplomové práce bylo konfrontovat přístupy v praxi ke klasifikaci předmětu tělesná výchova s názory učitelů, žáků, rodičů a veřejnosti a na základě výsledků navrhnout doporučení pro objektivizaci nebo jiné řešení. V takto stanoveném cíli se odráží výše uvedený problém a z tohoto cíle vzešly úkoly, na základě jejichž analýzy jsem stanovil hypotézy. Cíl se mi podařilo splnit na základě výzkumu. Výsledky výzkumu jsou uvedeny ve výzkumné části této diplomové práce. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Klasifikace předmětu tělesná výchova na 2. stupni základní školy | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2007 | |
dcterms.dateAccepted | 2007-05-22 | |
dc.description.department | Katedra tělesné výchovy | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 22407 | |
dc.title.translated | The Classification of Physical Education Subjects in the Upper Grades of Primary School | en_US |
dc.contributor.referee | Mojžíš, Otakar | |
dc.identifier.aleph | 000800891 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - matematika pro 2. stupeň základní školy - Učitelství pro 2. stupeň základní školy - tělesná výchova | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Mathematics for Lower Secondary Schools - Teaching Degree for Lower Secondary Schools - Physical Education | en_US |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra tělesné výchovy | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - matematika pro 2. stupeň základní školy - Učitelství pro 2. stupeň základní školy - tělesná výchova | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Mathematics for Lower Secondary Schools - Teaching Degree for Lower Secondary Schools - Physical Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Klasifikace je zatím nejrozšířenější formou školního hodnocení a je spjata s historickým vývojem českého školství. Jako problém jsem si vytkl, zda současná situace společnosti vyžaduje změnu přístupu ke klasifikace předmětu tělesná výchova, nebo zda je stávající systém klasifikace tělesné výchovy vyhovující a naplňuje požadavky odborníků, žáků a rodičů. Cílem mé diplomové práce bylo konfrontovat přístupy v praxi ke klasifikaci předmětu tělesná výchova s názory učitelů, žáků, rodičů a veřejnosti a na základě výsledků navrhnout doporučení pro objektivizaci nebo jiné řešení. V takto stanoveném cíli se odráží výše uvedený problém a z tohoto cíle vzešly úkoly, na základě jejichž analýzy jsem stanovil hypotézy. Cíl se mi podařilo splnit na základě výzkumu. Výsledky výzkumu jsou uvedeny ve výzkumné části této diplomové práce. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Klasifikace je zatím nejrozšířenější formou školního hodnocení a je spjata s historickým vývojem českého školství. Jako problém jsem si vytkl, zda současná situace společnosti vyžaduje změnu přístupu ke klasifikace předmětu tělesná výchova, nebo zda je stávající systém klasifikace tělesné výchovy vyhovující a naplňuje požadavky odborníků, žáků a rodičů. Cílem mé diplomové práce bylo konfrontovat přístupy v praxi ke klasifikaci předmětu tělesná výchova s názory učitelů, žáků, rodičů a veřejnosti a na základě výsledků navrhnout doporučení pro objektivizaci nebo jiné řešení. V takto stanoveném cíli se odráží výše uvedený problém a z tohoto cíle vzešly úkoly, na základě jejichž analýzy jsem stanovil hypotézy. Cíl se mi podařilo splnit na základě výzkumu. Výsledky výzkumu jsou uvedeny ve výzkumné části této diplomové práce. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra tělesné výchovy | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990008008910106986 | |