dc.contributor.advisor | Květoňová, Lea | |
dc.creator | Šukalová, Vendula | |
dc.date.accessioned | 2017-04-03T09:23:28Z | |
dc.date.available | 2017-04-03T09:23:28Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/9171 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zaměřuje na možnosti výchovy a vzdělávání dítěte s více vadami ve školním věku. První kapitola je věnována charakteristice školního věku, vymezení více vad a jejich vlivu na osobnost dítěte. Druhá kapitola pojednává o komunikaci, specifikách diagnostiky dítěte s více vadami a problematice vzdělávání dítěte s více vadami. Třetí kapitola zmiňuje další činitele ve výchovně - vzdělávacím procesu tohoto dítěte. Tvůrčí část obsahuje podrobnou kazuistiku dítěte svíce vadami s prognózou nepříznivého vývoje včetně školního hodnocení a individuálního vzdělávacího plánu. Zvýrazněna je problematika dětského umírání a smrti. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The Graduation páper is directed on options of education child with multiple disability in school years. The first chapter is given the characteristic of child in school years, define multiple disability and thein effects on chilďs individuality. The second chapter deals with communation, specifications with child with multiple disability and options of education. The third chapter mentions other aspects in education. The practical chapter contains detail kasuisticof child with multiple disability with adverse prognose on development. Their is also educational evaluation and individual pian of education. The question of chilďs death. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Možnosti výchovy a vzdělávání dětí s více vadami ve školním věku | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2007 | |
dcterms.dateAccepted | 2007-05-24 | |
dc.description.department | Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 22529 | |
dc.title.translated | Opportunities for Instruction and Education for Children with More Disabilities | en_US |
dc.contributor.referee | Mrkosová, Eva | |
dc.identifier.aleph | 001096262 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Speciální pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Special Education | en_US |
thesis.degree.program | Special Education | en_US |
thesis.degree.program | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Special Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Special Education | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce se zaměřuje na možnosti výchovy a vzdělávání dítěte s více vadami ve školním věku. První kapitola je věnována charakteristice školního věku, vymezení více vad a jejich vlivu na osobnost dítěte. Druhá kapitola pojednává o komunikaci, specifikách diagnostiky dítěte s více vadami a problematice vzdělávání dítěte s více vadami. Třetí kapitola zmiňuje další činitele ve výchovně - vzdělávacím procesu tohoto dítěte. Tvůrčí část obsahuje podrobnou kazuistiku dítěte svíce vadami s prognózou nepříznivého vývoje včetně školního hodnocení a individuálního vzdělávacího plánu. Zvýrazněna je problematika dětského umírání a smrti. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The Graduation páper is directed on options of education child with multiple disability in school years. The first chapter is given the characteristic of child in school years, define multiple disability and thein effects on chilďs individuality. The second chapter deals with communation, specifications with child with multiple disability and options of education. The third chapter mentions other aspects in education. The practical chapter contains detail kasuisticof child with multiple disability with adverse prognose on development. Their is also educational evaluation and individual pian of education. The question of chilďs death. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990010962620106986 | |