Možnosti výchovy a vzdělávání dětí s více vadami ve školním věku
Opportunities for Instruction and Education for Children with More Disabilities
diplomová práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/9171Identifikátory
SIS: 22529
Kolekce
- Kvalifikační práce [19351]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Mrkosová, Eva
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Speciální pedagogika
Katedra / ústav / klinika
Katedra speciální pedagogiky
Datum obhajoby
24. 5. 2007
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Diplomová práce se zaměřuje na možnosti výchovy a vzdělávání dítěte s více vadami ve školním věku. První kapitola je věnována charakteristice školního věku, vymezení více vad a jejich vlivu na osobnost dítěte. Druhá kapitola pojednává o komunikaci, specifikách diagnostiky dítěte s více vadami a problematice vzdělávání dítěte s více vadami. Třetí kapitola zmiňuje další činitele ve výchovně - vzdělávacím procesu tohoto dítěte. Tvůrčí část obsahuje podrobnou kazuistiku dítěte svíce vadami s prognózou nepříznivého vývoje včetně školního hodnocení a individuálního vzdělávacího plánu. Zvýrazněna je problematika dětského umírání a smrti.
The Graduation páper is directed on options of education child with multiple disability in school years. The first chapter is given the characteristic of child in school years, define multiple disability and thein effects on chilďs individuality. The second chapter deals with communation, specifications with child with multiple disability and options of education. The third chapter mentions other aspects in education. The practical chapter contains detail kasuisticof child with multiple disability with adverse prognose on development. Their is also educational evaluation and individual pian of education. The question of chilďs death.