Hodnocení individualizovaného přístupu žáků se specifickými poruchami učení na druhém stupni základních škol
Evaluation of individual approach for students with specific learning disabilities at the second stage of primary school
dc.contributor.advisor | Felcmanová, Lenka | |
dc.creator | Vacková, Kateřina | |
dc.date.accessioned | 2017-06-19T10:05:27Z | |
dc.date.available | 2017-06-19T10:05:27Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/84926 | |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | specifické poruchy učení | cs_CZ |
dc.subject | puberta | cs_CZ |
dc.subject | prepuberta | cs_CZ |
dc.subject | základní škola | cs_CZ |
dc.subject | individualizovaný přístup | cs_CZ |
dc.subject | sebehodnocení | cs_CZ |
dc.subject | druhý stupeň základní školy | cs_CZ |
dc.subject | Specific learning disabilities | en_US |
dc.subject | puberty | en_US |
dc.subject | elementary school | en_US |
dc.subject | individualized approach | en_US |
dc.subject | self-assessment | en_US |
dc.subject | second grade of elementary school | en_US |
dc.title | Hodnocení individualizovaného přístupu žáků se specifickými poruchami učení na druhém stupni základních škol | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2017 | |
dcterms.dateAccepted | 2017-05-29 | |
dc.description.department | Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 175648 | |
dc.title.translated | Evaluation of individual approach for students with specific learning disabilities at the second stage of primary school | en_US |
dc.contributor.referee | Marádová, Eva | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Special Pedagogy | en_US |
thesis.degree.discipline | Speciální pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Speciální pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Special Pedagogy | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Special Pedagogy | en_US |
uk.degree-program.cs | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Special Pedagogy | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách
-
Kvalifikační práce [19351]
Theses