dc.contributor.advisor | Zavoral, Filip | |
dc.creator | Kratochvíl, Pavel | |
dc.date.accessioned | 2017-06-02T12:44:03Z | |
dc.date.available | 2017-06-02T12:44:03Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/84489 | |
dc.description.abstract | Předmětem bakalářské práce je implementace hry Osadníci z katanu ve variantě pro dva až čtyři hráče. Dále se v práci zabýváme vývojem umělé inteligence do hry. Při návrhu implementace umělé inteligence bylo využito genetických algoritmů tak, aby počítačový hráč byl schopen porazit průměrného hráče této hry. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.description.abstract | The subject of the thesis is implementation of the game Settlers of Catan for two to four players. Artificial intelligence for this game was also developed in this thesis. Moreover, genetic algorithms were used in the implementation of the artificial intelligence, so that a computer player was able to beat the average player of this game. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Umělá inteligence | cs_CZ |
dc.subject | genetické algoritmy | cs_CZ |
dc.subject | fuzzy logika | cs_CZ |
dc.subject | Artificial intelligence | en_US |
dc.subject | genetic algorithms | en_US |
dc.subject | fuzzy logic | en_US |
dc.title | Umělá inteligence pro osadníky | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2016 | |
dcterms.dateAccepted | 2016-06-16 | |
dc.description.department | Department of Software Engineering | en_US |
dc.description.department | Katedra softwarového inženýrství | cs_CZ |
dc.description.faculty | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
dc.identifier.repId | 154992 | |
dc.title.translated | Artificial Intelligence for Settlers | en_US |
dc.contributor.referee | Krijt, Filip | |
dc.identifier.aleph | 002093070 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Obecná informatika | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | General Computer Science | en_US |
thesis.degree.program | Informatika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Computer Science | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Matematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwarového inženýrství | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Mathematics and Physics::Department of Software Engineering | en_US |
uk.faculty-name.cs | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | MFF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Obecná informatika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | General Computer Science | en_US |
uk.degree-program.cs | Informatika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Computer Science | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Předmětem bakalářské práce je implementace hry Osadníci z katanu ve variantě pro dva až čtyři hráče. Dále se v práci zabýváme vývojem umělé inteligence do hry. Při návrhu implementace umělé inteligence bylo využito genetických algoritmů tak, aby počítačový hráč byl schopen porazit průměrného hráče této hry. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | The subject of the thesis is implementation of the game Settlers of Catan for two to four players. Artificial intelligence for this game was also developed in this thesis. Moreover, genetic algorithms were used in the implementation of the artificial intelligence, so that a computer player was able to beat the average player of this game. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwarového inženýrství | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990020930700106986 | |