Umělá inteligence pro osadníky
Artificial Intelligence for Settlers
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/84489Identifikátory
SIS: 154992
Kolekce
- Kvalifikační práce [11322]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Krijt, Filip
Fakulta / součást
Matematicko-fyzikální fakulta
Obor
Obecná informatika
Katedra / ústav / klinika
Katedra softwarového inženýrství
Datum obhajoby
16. 6. 2016
Nakladatel
Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Umělá inteligence, genetické algoritmy, fuzzy logikaKlíčová slova (anglicky)
Artificial intelligence, genetic algorithms, fuzzy logicPředmětem bakalářské práce je implementace hry Osadníci z katanu ve variantě pro dva až čtyři hráče. Dále se v práci zabýváme vývojem umělé inteligence do hry. Při návrhu implementace umělé inteligence bylo využito genetických algoritmů tak, aby počítačový hráč byl schopen porazit průměrného hráče této hry. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
The subject of the thesis is implementation of the game Settlers of Catan for two to four players. Artificial intelligence for this game was also developed in this thesis. Moreover, genetic algorithms were used in the implementation of the artificial intelligence, so that a computer player was able to beat the average player of this game. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)