dc.contributor.advisor | Hejný, Milan | |
dc.creator | Kabíčková, Věra | |
dc.date.accessioned | 2017-03-27T09:05:34Z | |
dc.date.available | 2017-03-27T09:05:34Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/3830 | |
dc.description.abstract | This thesis makes the intersection of my getting aquainted with the principle of classification and marking mathematical tasks. It is the first time I have met the methods of marking within the mathematical project thanks to which I solve the suggested tasks. I watch myself how I am able to deal with them and resove them. Afterwards I take the role of an observer and later a teacher or an experimentalist aminy children. Gradually I try to invent my own tasks of this type. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.description.abstract | Tato práce je průřezem mého seznamování se s principem klasifikace, který je uplatňován při řešení matematických úloh. S klasifikačními postupy se setkávám nejprve v rámci matematického projektu, jehož prostřednictvím řeším nabídnuté klasifikační úlohy. Sleduji sama sebe, jak jsem schopna tyto úlohy uchopit a řešit je. Potom se vypravuji mezi žáky, z počátku v roli pozorovatele, někdy učitele, později jako experimentátor. Postupem doby se pokouším vymýšlet vlastní úlohy tohoto typu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Klasifikační postupy při řešení úloh | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2006 | |
dcterms.dateAccepted | 2006-05-16 | |
dc.description.department | Katedra matematiky a didaktiky matematiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 20987 | |
dc.title.translated | Classification Procedures for the Completion of Tasks | en_US |
dc.contributor.referee | Slezáková, Jana | |
dc.identifier.aleph | 001189089 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra matematiky a didaktiky matematiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Tato práce je průřezem mého seznamování se s principem klasifikace, který je uplatňován při řešení matematických úloh. S klasifikačními postupy se setkávám nejprve v rámci matematického projektu, jehož prostřednictvím řeším nabídnuté klasifikační úlohy. Sleduji sama sebe, jak jsem schopna tyto úlohy uchopit a řešit je. Potom se vypravuji mezi žáky, z počátku v roli pozorovatele, někdy učitele, později jako experimentátor. Postupem doby se pokouším vymýšlet vlastní úlohy tohoto typu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | This thesis makes the intersection of my getting aquainted with the principle of classification and marking mathematical tasks. It is the first time I have met the methods of marking within the mathematical project thanks to which I solve the suggested tasks. I watch myself how I am able to deal with them and resove them. Afterwards I take the role of an observer and later a teacher or an experimentalist aminy children. Gradually I try to invent my own tasks of this type. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra matematiky a didaktiky matematiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990011890890106986 | |