dc.contributor.advisor | Wildová, Radka | |
dc.creator | Jechová, Jana | |
dc.date.accessioned | 2017-03-17T12:08:14Z | |
dc.date.available | 2017-03-17T12:08:14Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/3407 | |
dc.description.abstract | Ve své diplomové práci se zamýšlím nad otázkou, zda lze prostřednictvím počátečního četní a psaní přispět k rozvoji dětské tvořivosti v běžných podmínkách školy. Zabývám se také používáním různých metod a forem, které přispívají k rozvoji tvořivých schopností a dovedností. Pokusila jsem se přiblížit tvořivé činnosti, které jsem prováděla se žáky v průběhu dvou školních roků. Výsledky tvořivé práce dětí jsem porovnala s výsledky rozvoje dětské tvořivosti na několika dalších školách v malém průzkumu. | cs_CZ |
dc.description.abstract | My diploma dissertation deals with the question whether it is possible to achieve the development of children's creativity by their early reading and writing in common school condidions. I also use various methods and forms which conduce to the development of one's creative abilities and skills. I tired to outline the creative activitis which I had pursued with pupils in the course of two schools years. I did a small survey, comparing the results of the development of children's creativity on a number of other shools. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Počáteční čtení a psaní v 1. a 2.. ročníku | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2006 | |
dcterms.dateAccepted | 2006-01-19 | |
dc.description.department | Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 20437 | |
dc.title.translated | Beginning to Read and Write in the First and Second Grade | en_US |
dc.contributor.referee | Křivánek, Zdeněk | |
dc.identifier.aleph | 000395688 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Ve své diplomové práci se zamýšlím nad otázkou, zda lze prostřednictvím počátečního četní a psaní přispět k rozvoji dětské tvořivosti v běžných podmínkách školy. Zabývám se také používáním různých metod a forem, které přispívají k rozvoji tvořivých schopností a dovedností. Pokusila jsem se přiblížit tvořivé činnosti, které jsem prováděla se žáky v průběhu dvou školních roků. Výsledky tvořivé práce dětí jsem porovnala s výsledky rozvoje dětské tvořivosti na několika dalších školách v malém průzkumu. | cs_CZ |
uk.abstract.en | My diploma dissertation deals with the question whether it is possible to achieve the development of children's creativity by their early reading and writing in common school condidions. I also use various methods and forms which conduce to the development of one's creative abilities and skills. I tired to outline the creative activitis which I had pursued with pupils in the course of two schools years. I did a small survey, comparing the results of the development of children's creativity on a number of other shools. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990003956880106986 | |