Počáteční čtení a psaní v 1. a 2.. ročníku
Beginning to Read and Write in the First and Second Grade
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/3407Identifikátory
SIS: 20437
Kolekce
- Kvalifikační práce [19148]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Křivánek, Zdeněk
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra primární pedagogiky
Datum obhajoby
19. 1. 2006
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Ve své diplomové práci se zamýšlím nad otázkou, zda lze prostřednictvím počátečního četní a psaní přispět k rozvoji dětské tvořivosti v běžných podmínkách školy. Zabývám se také používáním různých metod a forem, které přispívají k rozvoji tvořivých schopností a dovedností. Pokusila jsem se přiblížit tvořivé činnosti, které jsem prováděla se žáky v průběhu dvou školních roků. Výsledky tvořivé práce dětí jsem porovnala s výsledky rozvoje dětské tvořivosti na několika dalších školách v malém průzkumu.
My diploma dissertation deals with the question whether it is possible to achieve the development of children's creativity by their early reading and writing in common school condidions. I also use various methods and forms which conduce to the development of one's creative abilities and skills. I tired to outline the creative activitis which I had pursued with pupils in the course of two schools years. I did a small survey, comparing the results of the development of children's creativity on a number of other shools.