Evaluace a autoevaluace v denní praxi školy
Evaluation and auto-evaluation in everyday school life
diplomová práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/30595Identifikátory
SIS: 76832
Kolekce
- Kvalifikační práce [19346]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Nováková, Daniela
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy biologie - pedagogika
Katedra / ústav / klinika
Katedra pedagogiky
Datum obhajoby
25. 5. 2010
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Práce se zabývá problematikou evaluace a autoevaluace na školách. Shromažďuje teoretická východiska a poznatky tohoto tématu. Obohacuje je o nové postřehy a postoje. Přináší školám metodický pokyn pro autoevaluační činnost. Autoevaluaci uchopujeprojektově. Řeší plánování, organizování a řízení procesů. Dále se zaměřuje na metody, nástroje, postupy a definování rolí jednotlivých aktérů v autoevaluačním procesu. Snahou autora je postihnout problematiku v co nejširším pohledu. Práce si klade za cíl přinést školám uchopitelnou platformu evaluace a autoevaluace.
The thesis covers the problem of evaluation and auto-evaluation in schools, and compiles theoretical bases and information concerning this subject. It also presents new insights and attitudes, and suggests a methodical instruction for school's auto- evaluation activity. Auto-evaluation is dealt with as a project. Further, the thesis concerns with planning, organising and controlling the procedure. It focuses on methods, instruments, procedures and defining the roles of individual participants in auto-evaluation process. The autor tries to cover the problem from a wide perspective. The thesis aims to give the schools a clear platform of evaluation and auto-evaluation.