Zobrazit minimální záznam

Assumption of vocabulary practise in the German language teaching and learnig by the means of didactic games
Osvojování slovní zásoby ve výuce německého jazyka prostřednictvím didaktických her
dc.contributor.advisorNečasová, Pavla
dc.creatorLeštinová, Jana
dc.date.accessioned2017-04-20T06:22:54Z
dc.date.available2017-04-20T06:22:54Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/25072
dc.description.abstractNázev: Osvojování slovní zásoby ve výuce německého jazyka prostřednictvím didaktických her Autorka: Jana Leštinová Vedoucí diplomové práce: PhDr. Pavla Nečasová Ph.D. Anotace: V diplomové práci byly nashromážděny základní poznatky o hře, jazykové hře a slovní zásobě ve výuce německého jazyka. Tyto poznatky slouží jako přehled základních informací o této problematice a dále jako teoretický základ pro analýzu učebnicových souborů, které se používají k výuce německého jazyka na druhém stupni základních škol v České republice. Cílem analýzy bylo zjistit zda a v jakém množství se jazykové hry v učebnicích vyskytují a jaké je zastoupení her k osvojování slovní zásoby. Dále se v diplomové práci nachází sborník 15 her k osvojování slovní zásoby včetně materiálu ke hrám, které mohou vyučující využít v praxi. Klíčová slova: hra, jazyková hra, hra na procvičování slovní zásoby, slovní zásoba Datum: 20.11.2009cs_CZ
dc.description.abstractTitle: Assumption of vocabulary practise in the German language teaching and learnig by the means of didactic games Author: Jana Leštinová Supervisor of the diploma thesis: PhDr. Pavla Nečasová Ph.D. Annotation: The general information about game, didactic game, vocabulary and vocabulary game are introduced in the first chapters of the diploma thesis. This information was used for the analysis of didactic games in the textbooks for learning and teaching German as foreign language in the second grade of the basic schools in the Czech Republic. The aim of the analysis was to find out the following: Are there any didactic games in the textbooks? How many of them are there? Which language skills are practiced by the means of the games? How often are vocabulary games included in the textbooks? 15 games for learning vocabulary are introduced in the final part of the thesis including material for the games. Key words: game, didactic game, vocabulary game, vocabulen_US
dc.languageGermancs_CZ
dc.language.isode_DE
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleAneignung des Wortschatzes im DaF Unterricht mittels Sprachspielede_DE
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-01-22
dc.description.departmentKatedra germanistikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId56468
dc.title.translatedAssumption of vocabulary practise in the German language teaching and learnig by the means of didactic gamesen_US
dc.title.translatedOsvojování slovní zásoby ve výuce německého jazyka prostřednictvím didaktických hercs_CZ
dc.contributor.refereeŠvermová, Dagmar
dc.identifier.aleph001293572
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - německý jazykcs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Germanen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra germanistikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - německý jazykcs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Germanen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Osvojování slovní zásoby ve výuce německého jazyka prostřednictvím didaktických her Autorka: Jana Leštinová Vedoucí diplomové práce: PhDr. Pavla Nečasová Ph.D. Anotace: V diplomové práci byly nashromážděny základní poznatky o hře, jazykové hře a slovní zásobě ve výuce německého jazyka. Tyto poznatky slouží jako přehled základních informací o této problematice a dále jako teoretický základ pro analýzu učebnicových souborů, které se používají k výuce německého jazyka na druhém stupni základních škol v České republice. Cílem analýzy bylo zjistit zda a v jakém množství se jazykové hry v učebnicích vyskytují a jaké je zastoupení her k osvojování slovní zásoby. Dále se v diplomové práci nachází sborník 15 her k osvojování slovní zásoby včetně materiálu ke hrám, které mohou vyučující využít v praxi. Klíčová slova: hra, jazyková hra, hra na procvičování slovní zásoby, slovní zásoba Datum: 20.11.2009cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Assumption of vocabulary practise in the German language teaching and learnig by the means of didactic games Author: Jana Leštinová Supervisor of the diploma thesis: PhDr. Pavla Nečasová Ph.D. Annotation: The general information about game, didactic game, vocabulary and vocabulary game are introduced in the first chapters of the diploma thesis. This information was used for the analysis of didactic games in the textbooks for learning and teaching German as foreign language in the second grade of the basic schools in the Czech Republic. The aim of the analysis was to find out the following: Are there any didactic games in the textbooks? How many of them are there? Which language skills are practiced by the means of the games? How often are vocabulary games included in the textbooks? 15 games for learning vocabulary are introduced in the final part of the thesis including material for the games. Key words: game, didactic game, vocabulary game, vocabulen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra germanistikycs_CZ
dc.identifier.lisID990012935720106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV