dc.contributor.advisor | Klinka, Tomáš | |
dc.creator | Fejková, Petra | |
dc.date.accessioned | 2017-04-19T15:58:21Z | |
dc.date.available | 2017-04-19T15:58:21Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/22466 | |
dc.description.abstract | Cílem této diplomové práce bylo nastínit problémy interakce ústní části státní maturitní zkoušky a navrhnout možné cvičební postupy, které by těmto problémům předcházely. K porozumění ústní části reformované maturitní zkoušky bylo nezbytné představit tuto zkoušku komplexně, s větším důrazem na ústní část. Dále byla zkoumána možnost využití mezinárodní jazykové zkoušky DELF k přípravě na ústní část maturitní zkoušky. | cs_CZ |
dc.description.abstract | A l'intention de ce mémoire était présenté et analysé des problmes de l'interaction que l'épreuve orale du nouveau baccalauréat garanti par l'État pourrait porter. En analysant ces problmes nous essayâmes de proposer les exercices de l'entraînement qui pourraient aider les apprenants acquérir les compétences nécessaires pour réussir l'épreuve orale. Comparant l'épreuve orale du nouveau baccalauréat avec l'épreuve orale de l'examen international DELF (Diplôme d'études en langue française) nous cherchâmes les points communs entre ces deux examens l'aide desquels les apprenants auraient plusieurs possibilités d'améliorer les compétences demandées pour réussir l'épreuve orale soit du nouveau baccalauréat soit de l'examen DELF. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Státní maturita - problematika interakce u ústní části maturitní zkoušky z FJ. | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2009 | |
dcterms.dateAccepted | 2009-06-08 | |
dc.description.department | Katedra francouzského jazyka a literatury | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 72506 | |
dc.title.translated | GCSE examination - problems of interaction in oral French language examination | en_US |
dc.contributor.referee | Jančík, Jiří | |
dc.identifier.aleph | 001131097 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy francouzský jazyk - dějepis | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools French - History | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra francouzského jazyka a literatury | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy francouzský jazyk - dějepis | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools French - History | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Cílem této diplomové práce bylo nastínit problémy interakce ústní části státní maturitní zkoušky a navrhnout možné cvičební postupy, které by těmto problémům předcházely. K porozumění ústní části reformované maturitní zkoušky bylo nezbytné představit tuto zkoušku komplexně, s větším důrazem na ústní část. Dále byla zkoumána možnost využití mezinárodní jazykové zkoušky DELF k přípravě na ústní část maturitní zkoušky. | cs_CZ |
uk.abstract.en | A l'intention de ce mémoire était présenté et analysé des problmes de l'interaction que l'épreuve orale du nouveau baccalauréat garanti par l'État pourrait porter. En analysant ces problmes nous essayâmes de proposer les exercices de l'entraînement qui pourraient aider les apprenants acquérir les compétences nécessaires pour réussir l'épreuve orale. Comparant l'épreuve orale du nouveau baccalauréat avec l'épreuve orale de l'examen international DELF (Diplôme d'études en langue française) nous cherchâmes les points communs entre ces deux examens l'aide desquels les apprenants auraient plusieurs possibilités d'améliorer les compétences demandées pour réussir l'épreuve orale soit du nouveau baccalauréat soit de l'examen DELF. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra francouzského jazyka a literatury | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990011310970106986 | |