dc.contributor.advisor | Housarová, Blanka | |
dc.creator | Nesvadbová, Michaela | |
dc.date.accessioned | 2017-04-19T15:05:21Z | |
dc.date.available | 2017-04-19T15:05:21Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/22269 | |
dc.description.abstract | Tématem diplomové prácc je stimulace lcxikálně-sémantické roviny se zaměřením na antonyma u dětí s vývojovou dysfázií v předškolním věku. Cílem práce je vytvořit didaktický materiál pro stimulaci antonym. K tomuto účelu se budeme z teoretického hlediska zabývat lcxikálně-sémantickou rovinou, vývojem řeči v předškolním věku a možností stimulace lexikálně-sémantické roviny. Zmapujeme dostupnost materiálů pro stimulaci antonym a provedeme šetření užívání antonym u dětí s vývojovou dysfázií v předškolním věku v porovnání s intaktní populací. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The theme of this Masters Thesis is Stimulation of Lexical semantics with Focus on Antonyms for Pre-school Age Children with Specific Language Impairtment. The aim of the Thesis is to create didactic materials for stimulation of antonyms. Lexical semantics will be theoretically described as well as the pre-school speech development and possibilities of stimulation of lexical semantics. Accessibility of materials for stimulation of antonyms will be identified and the usage of antonyms in pre-school children with specific language impairment will be surveyed. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Stimulace lexikálně-sémantické roviny se zaměřením na antonyma u dětí s vývojovou dysfázií v předškolním věku | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2010 | |
dcterms.dateAccepted | 2010-06-02 | |
dc.description.department | Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 87665 | |
dc.title.translated | Stimulation of Lexical semantics with Focus on Antonyms for Pre-school Age Children with Specific Language Impairtment | en_US |
dc.contributor.referee | Učíková Šafránková, Milena | |
dc.identifier.aleph | 001568320 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Speciální pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Special Education | en_US |
thesis.degree.program | Speciální pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Special Education | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Special Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Special Education | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Tématem diplomové prácc je stimulace lcxikálně-sémantické roviny se zaměřením na antonyma u dětí s vývojovou dysfázií v předškolním věku. Cílem práce je vytvořit didaktický materiál pro stimulaci antonym. K tomuto účelu se budeme z teoretického hlediska zabývat lcxikálně-sémantickou rovinou, vývojem řeči v předškolním věku a možností stimulace lexikálně-sémantické roviny. Zmapujeme dostupnost materiálů pro stimulaci antonym a provedeme šetření užívání antonym u dětí s vývojovou dysfázií v předškolním věku v porovnání s intaktní populací. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The theme of this Masters Thesis is Stimulation of Lexical semantics with Focus on Antonyms for Pre-school Age Children with Specific Language Impairtment. The aim of the Thesis is to create didactic materials for stimulation of antonyms. Lexical semantics will be theoretically described as well as the pre-school speech development and possibilities of stimulation of lexical semantics. Accessibility of materials for stimulation of antonyms will be identified and the usage of antonyms in pre-school children with specific language impairment will be surveyed. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990015683200106986 | |