Stimulace lexikálně-sémantické roviny se zaměřením na antonyma u dětí s vývojovou dysfázií v předškolním věku
Stimulation of Lexical semantics with Focus on Antonyms for Pre-school Age Children with Specific Language Impairtment
diplomová práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/22269Identifikátory
SIS: 87665
Kolekce
- Kvalifikační práce [19358]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Učíková Šafránková, Milena
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Speciální pedagogika
Katedra / ústav / klinika
Katedra speciální pedagogiky
Datum obhajoby
2. 6. 2010
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Tématem diplomové prácc je stimulace lcxikálně-sémantické roviny se zaměřením na antonyma u dětí s vývojovou dysfázií v předškolním věku. Cílem práce je vytvořit didaktický materiál pro stimulaci antonym. K tomuto účelu se budeme z teoretického hlediska zabývat lcxikálně-sémantickou rovinou, vývojem řeči v předškolním věku a možností stimulace lexikálně-sémantické roviny. Zmapujeme dostupnost materiálů pro stimulaci antonym a provedeme šetření užívání antonym u dětí s vývojovou dysfázií v předškolním věku v porovnání s intaktní populací.
The theme of this Masters Thesis is Stimulation of Lexical semantics with Focus on Antonyms for Pre-school Age Children with Specific Language Impairtment. The aim of the Thesis is to create didactic materials for stimulation of antonyms. Lexical semantics will be theoretically described as well as the pre-school speech development and possibilities of stimulation of lexical semantics. Accessibility of materials for stimulation of antonyms will be identified and the usage of antonyms in pre-school children with specific language impairment will be surveyed.