Zobrazit minimální záznam

Asistant roles in education of students with multiple disabilites.
dc.contributor.advisorVágnerová, Marie
dc.creatorSkokanová, Michaela
dc.date.accessioned2017-04-19T15:04:32Z
dc.date.available2017-04-19T15:04:32Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/22266
dc.description.abstractPráce je věnována problematice výchovy a vzdělávání žáků s kombinovaným postižením. Mapuje potřeby podpory u dětí s kombinovaným postižením a jejich rodin. Upozorňuje na možnosti využití práce asistenta. Přičemž poukazuje na rozsáhlé možnosti této spolupráce. Teoretická část je věnována problematice dětské obrny a možných přidružených postižení. Dále jsou zde kapitoly věnované rodině dítěte s kombinovaným postižením a kapitoly o výchově a vzdělávání žáků s kombinovaným postižením i možným problémům, které jsou s nimi spojeny. Praktická část je zpracována formou případové studie, v ní jsem využila svých zkušeností získaných několikaletou prací s kombinovaně postiženým chlapcem. Získané výsledky potvrdily přínos práce asistenta pro rozvoj takto postiženého dítěte.cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis deals with the issues related to education and upbringing of children with combined disabilities. It maps the special support needed for these children and their families and it outlines the potential of using an assistant. Theoretical part of this work is dedicated to cerebral palsy and possible associated disabilities. There are chapters dedicated to families of children with combined disabilities, education and upbringing of such children, including potential challenges. The practical part is a case study of a boy with combined disabilities I have been working with for a couple of years. The results of this case study prove benefits of cooperation with an assistant.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleRole asistenta ve vzdělávání žáků s kombinovaným postiženímcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-06-02
dc.description.departmentKatedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId88097
dc.title.translatedAsistant roles in education of students with multiple disabilites.en_US
dc.contributor.refereeHájková, Vanda
dc.identifier.aleph001452482
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství na speciálních školáchcs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Special Schoolsen_US
thesis.degree.programSpeciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programSpecial Educationen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství na speciálních školáchcs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Special Schoolsen_US
uk.degree-program.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enSpecial Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPráce je věnována problematice výchovy a vzdělávání žáků s kombinovaným postižením. Mapuje potřeby podpory u dětí s kombinovaným postižením a jejich rodin. Upozorňuje na možnosti využití práce asistenta. Přičemž poukazuje na rozsáhlé možnosti této spolupráce. Teoretická část je věnována problematice dětské obrny a možných přidružených postižení. Dále jsou zde kapitoly věnované rodině dítěte s kombinovaným postižením a kapitoly o výchově a vzdělávání žáků s kombinovaným postižením i možným problémům, které jsou s nimi spojeny. Praktická část je zpracována formou případové studie, v ní jsem využila svých zkušeností získaných několikaletou prací s kombinovaně postiženým chlapcem. Získané výsledky potvrdily přínos práce asistenta pro rozvoj takto postiženého dítěte.cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis deals with the issues related to education and upbringing of children with combined disabilities. It maps the special support needed for these children and their families and it outlines the potential of using an assistant. Theoretical part of this work is dedicated to cerebral palsy and possible associated disabilities. There are chapters dedicated to families of children with combined disabilities, education and upbringing of such children, including potential challenges. The practical part is a case study of a boy with combined disabilities I have been working with for a couple of years. The results of this case study prove benefits of cooperation with an assistant.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990014524820106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV