Zobrazit minimální záznam

Teachers' perspective and their approach to inclusive education
dc.contributor.advisorVorlíček, Radek
dc.creatorHrabánková, Tereza
dc.date.accessioned2025-07-07T10:32:50Z
dc.date.available2025-07-07T10:32:50Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/200097
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Husitská teologická fakultacs_CZ
dc.subjectInclusive educationen_US
dc.subjectteacheren_US
dc.subjectteaching assistanten_US
dc.subjectfurther educationen_US
dc.subjectclassroom climateen_US
dc.subjectprimary schoolen_US
dc.subjectlower primary levelen_US
dc.subjectspecial educational needsen_US
dc.subjectqualitative researchen_US
dc.subjectInkluzivní vzdělávánícs_CZ
dc.subjectučitelcs_CZ
dc.subjectasistent pedagogacs_CZ
dc.subjectdalší vzdělávánícs_CZ
dc.subjectškolní klimacs_CZ
dc.subjectzákladní školacs_CZ
dc.subjectprvní stupeňcs_CZ
dc.subjectspeciální vzdělávací potřebycs_CZ
dc.subjectkvalitativní výzkumcs_CZ
dc.titlePerspektiva učitelů a jejich přístup k inkluzivnímu vzdělávánícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2025
dcterms.dateAccepted2025-06-16
dc.description.departmentHTF - Katedra učitelstvícs_CZ
dc.description.facultyHussite Theological Facultyen_US
dc.description.facultyHusitská teologická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId278914
dc.title.translatedTeachers' perspective and their approach to inclusive educationen_US
dc.contributor.refereeBurešová, Karolína
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSocial Pedagogyen_US
thesis.degree.disciplineSociální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programSociální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programSocial Pedagogyen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csHusitská teologická fakulta::HTF - Katedra učitelstvícs_CZ
uk.faculty-name.csHusitská teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enHussite Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csHTFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSociální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enSocial Pedagogyen_US
uk.degree-program.csSociální pedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enSocial Pedagogyen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Husitská teologická fakulta, HTF - Katedra učitelstvícs_CZ
thesis.grade.code3
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2025 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV