Show simple item record

Development of Frog Larry game: Homecoming
dc.contributor.advisorHubálovský, Štěpán
dc.creatorLukeš, Filip
dc.date.accessioned2025-06-20T03:42:18Z
dc.date.available2025-06-20T03:42:18Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/198347
dc.description.abstractThe bachelor's thesis focuses on the development of the mobile game "Frog Larry: Homecoming", which is intended to help children understand algorithmization. The goal of the thesis was to create a game that would be fun, educational and help players better understand basic algorithmic principles. During development, emphasis was placed on creating simple game mechanics, a pleasant gaming environment for children, and subsequent resolution optimization for various mobile devices. The thesis contains an analysis of educational games, game engines, technical challenges and methods for solving problems associated with development. It describes the key components from Unity used, including animation, physics and the user interface that were implemented in the game. It focuses on feedback from players who tried the game, including people from the IT field, children, and teachers. The results of the thesis show that the gaming environment can be used to teach algorithmization. Such games are positively received by parents.en_US
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na vývoj mobilní hry "Žabák Larry: Návrat domů", která má za úkol pomoci dětem pochopit algoritmizaci. Cílem práce bylo realizovat hru, která bude zábavná, edukativní a pomůže hráčům lépe porozumět základním algoritmickým principům. V rámci vývoje byl kladen důraz na vytvoření jednoduchých herních mechanik, příjemného herního prostředí pro děti a následnou optimalizaci rozlišení pro různé mobilní zařízení. Práce obsahuje analýzu edukačních her, herních enginů, technických výzev a metod řešení problémů spojených s vývojem. Popisuje použité klíčové komponenty z Unity, včetně animace, fyziky a uživatelského rozhraní, které byly implementovány do hry. Věnuje se zpětné vazbě od hráčů, kteří hru vyzkoušeli včetně lidí z oboru IT, dětí a učitelů. Výsledky práce ukazují, že lze využít herní prostředí k výuce algoritmizace. Takové hry jsou pozitivně přijímány rodiči.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectComputer gameen_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjectalgorithmizationen_US
dc.subjectprogrammingen_US
dc.subjectPočítačová hracs_CZ
dc.subjectvzdělávánícs_CZ
dc.subjectalgoritmizacecs_CZ
dc.subjectprogramovánícs_CZ
dc.titleVývoj hry Zabak Larry: Návrat domůcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2025
dcterms.dateAccepted2025-05-20
dc.description.departmentKatedra informačních technologií a technické výchovycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId282104
dc.title.translatedDevelopment of Frog Larry game: Homecomingen_US
dc.contributor.refereeLeipert, Jiří
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineInformační technologie se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.programInformation and Communication Technology for Teacher Educationen_US
thesis.degree.programInformační technologie se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra informačních technologií a technické výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csInformační technologie se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-program.csInformační technologie se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-program.enInformation and Communication Technology for Teacher Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce se zaměřuje na vývoj mobilní hry "Žabák Larry: Návrat domů", která má za úkol pomoci dětem pochopit algoritmizaci. Cílem práce bylo realizovat hru, která bude zábavná, edukativní a pomůže hráčům lépe porozumět základním algoritmickým principům. V rámci vývoje byl kladen důraz na vytvoření jednoduchých herních mechanik, příjemného herního prostředí pro děti a následnou optimalizaci rozlišení pro různé mobilní zařízení. Práce obsahuje analýzu edukačních her, herních enginů, technických výzev a metod řešení problémů spojených s vývojem. Popisuje použité klíčové komponenty z Unity, včetně animace, fyziky a uživatelského rozhraní, které byly implementovány do hry. Věnuje se zpětné vazbě od hráčů, kteří hru vyzkoušeli včetně lidí z oboru IT, dětí a učitelů. Výsledky práce ukazují, že lze využít herní prostředí k výuce algoritmizace. Takové hry jsou pozitivně přijímány rodiči.cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor's thesis focuses on the development of the mobile game "Frog Larry: Homecoming", which is intended to help children understand algorithmization. The goal of the thesis was to create a game that would be fun, educational and help players better understand basic algorithmic principles. During development, emphasis was placed on creating simple game mechanics, a pleasant gaming environment for children, and subsequent resolution optimization for various mobile devices. The thesis contains an analysis of educational games, game engines, technical challenges and methods for solving problems associated with development. It describes the key components from Unity used, including animation, physics and the user interface that were implemented in the game. It focuses on feedback from players who tried the game, including people from the IT field, children, and teachers. The results of the thesis show that the gaming environment can be used to teach algorithmization. Such games are positively received by parents.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra informačních technologií a technické výchovycs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2025 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV