Zobrazit minimální záznam

The impact of compulsory preschool education on the transition of socially disadvantaged pupils from kindergarten to primary school as seen by teachers of selected schools
dc.contributor.advisorKošák Felcmanová, Alena
dc.creatorKubíková, Veronika
dc.date.accessioned2025-03-06T10:04:20Z
dc.date.available2025-03-06T10:04:20Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/197497
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studiícs_CZ
dc.subjectSociální nerovnostcs_CZ
dc.subjectžák se sociálním znevýhodněnímcs_CZ
dc.subjectpovinné předškolní vzdělávání,školní připravenostcs_CZ
dc.subjectSocial inequalityen_US
dc.subjectpupils with social disadvantagesen_US
dc.subjectcompulsory pre-school education,school readinessen_US
dc.titleVliv povinného předškolního vzdělání na přechod žáků se sociálním znevýhodněním z MŠ na ZŠ pohledem učitelů vybraných školcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2025
dcterms.dateAccepted2025-02-13
dc.description.departmentDepartment of Applied Social Sciencesen_US
dc.description.departmentKatedra aplikovaných sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Humanitiesen_US
dc.description.facultyFakulta humanitních studiícs_CZ
dc.identifier.repId268049
dc.title.translatedThe impact of compulsory preschool education on the transition of socially disadvantaged pupils from kindergarten to primary school as seen by teachers of selected schoolsen_US
dc.contributor.refereeŠpaček, Ondřej
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineHumanities and Social Sciencesen_US
thesis.degree.disciplineStudium humanitní vzdělanostics_CZ
thesis.degree.programHumanities and Social Sciencesen_US
thesis.degree.programStudium humanitní vzdělanostics_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta humanitních studií::Katedra aplikovaných sociálních vědcs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Humanities::Department of Applied Social Sciencesen_US
uk.faculty-name.csFakulta humanitních studiícs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Humanitiesen_US
uk.faculty-abbr.csFHScs_CZ
uk.degree-discipline.csStudium humanitní vzdělanostics_CZ
uk.degree-discipline.enHumanities and Social Sciencesen_US
uk.degree-program.csStudium humanitní vzdělanostics_CZ
uk.degree-program.enHumanities and Social Sciencesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studií, Katedra aplikovaných sociálních vědcs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV