Vliv povinného předškolního vzdělání na přechod žáků se sociálním znevýhodněním z MŠ na ZŠ pohledem učitelů vybraných škol
The impact of compulsory preschool education on the transition of socially disadvantaged pupils from kindergarten to primary school as seen by teachers of selected schools
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/197497Identifikátory
SIS: 268049
Kolekce
- Kvalifikační práce [6814]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Špaček, Ondřej
Fakulta / součást
Fakulta humanitních studií
Obor
Studium humanitní vzdělanosti
Katedra / ústav / klinika
Katedra aplikovaných sociálních věd
Datum obhajoby
13. 2. 2025
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studiíJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře