Zobrazit minimální záznam

Vliv korporací v médiích: Analýza transformace významného indického zpravodajského kanálu (NDTV) po jeho akvizice skupinou Adani
dc.contributor.advisorSilverio, Robert
dc.creatorShukla, Ridhima
dc.date.accessioned2024-11-29T05:49:47Z
dc.date.available2024-11-29T05:49:47Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/194844
dc.description.abstractÚčelem tohoto výzkumu je popsat dopady korporátního vlastnictví médií na novinářskou nezávislost a svobodu tisku v předním indickém zpravodajském médiu New Delhi Television Limited (NDTV) - první nezávislé indické televizní zpravodajské síti. NDTV založili v roce 1984 novinářka Radhika Roy a její manžel Prannoy Roy. V prosinci roku 2022 byla společnost převzata nadnárodním konglomerátem Adani Group. Gautam Adani, předseda této skupiny, byl podle Bloomberg Billionaires Index k červenci 2024 14. nejbohatším mužem světa. Studie analyzuje vztahy vlastnictví médií a jeho dopady na redakční integritu na příkladu anglicky mluveného zpravodajského kanálu NDTV 24x7. Prostřednictvím obsahové analýzy a rozhovorů s bývalými i současnými zaměstnanci NDTV tato práce nabízí vhled do toho, jak převzetí společnosti změnilo tvář mediální krajiny v nejlidnatější demokracii světa. Výsledná zjištění nám pomohou pochopit, jak akvizice předního indického zpravodajského kanálu NDTV skupinou Adani Group ovlivnila novinářskou nezávislost a redakční integritu mediálního obsahu kanálu. V rozvíjejícím se prostředí indických médií se akvizice NDTV může stát důležitou případovou studií, akcentující souvislosti mezi vlastnictvím firmy, redakční autonomií a širšími důsledky pro svobodu tisku v zemi.cs_CZ
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectCorporate Mediaen_US
dc.subjectIndian Mediaen_US
dc.subjectMedia Freedomen_US
dc.subjectNDTVen_US
dc.subjectAdani takeoveren_US
dc.subjectKorporátní médiacs_CZ
dc.subjectindická médiacs_CZ
dc.subjectsvoboda tiskucs_CZ
dc.subjectNDTVcs_CZ
dc.subjectAdanics_CZ
dc.titleCorporate Influence in Media: Analyzing the Transformation of a Major Indian News Channel (NDTV) After Its Acquisition By Adani Groupen_US
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-09-18
dc.description.departmentDepartment of Journalismen_US
dc.description.departmentKatedra žurnalistikycs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId268853
dc.title.translatedVliv korporací v médiích: Analýza transformace významného indického zpravodajského kanálu (NDTV) po jeho akvizice skupinou Adanics_CZ
dc.contributor.refereeHrbáčková, Anna
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineJournalism, Media and Globalisationen_US
thesis.degree.disciplineJournalism, Media and Globalisationcs_CZ
thesis.degree.programJournalism, Media and Globalisationen_US
thesis.degree.programJournalism, Media and Globalisationcs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra žurnalistikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Journalismen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csJournalism, Media and Globalisationcs_CZ
uk.degree-discipline.enJournalism, Media and Globalisationen_US
uk.degree-program.csJournalism, Media and Globalisationcs_CZ
uk.degree-program.enJournalism, Media and Globalisationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csÚčelem tohoto výzkumu je popsat dopady korporátního vlastnictví médií na novinářskou nezávislost a svobodu tisku v předním indickém zpravodajském médiu New Delhi Television Limited (NDTV) - první nezávislé indické televizní zpravodajské síti. NDTV založili v roce 1984 novinářka Radhika Roy a její manžel Prannoy Roy. V prosinci roku 2022 byla společnost převzata nadnárodním konglomerátem Adani Group. Gautam Adani, předseda této skupiny, byl podle Bloomberg Billionaires Index k červenci 2024 14. nejbohatším mužem světa. Studie analyzuje vztahy vlastnictví médií a jeho dopady na redakční integritu na příkladu anglicky mluveného zpravodajského kanálu NDTV 24x7. Prostřednictvím obsahové analýzy a rozhovorů s bývalými i současnými zaměstnanci NDTV tato práce nabízí vhled do toho, jak převzetí společnosti změnilo tvář mediální krajiny v nejlidnatější demokracii světa. Výsledná zjištění nám pomohou pochopit, jak akvizice předního indického zpravodajského kanálu NDTV skupinou Adani Group ovlivnila novinářskou nezávislost a redakční integritu mediálního obsahu kanálu. V rozvíjejícím se prostředí indických médií se akvizice NDTV může stát důležitou případovou studií, akcentující souvislosti mezi vlastnictvím firmy, redakční autonomií a širšími důsledky pro svobodu tisku v zemi.cs_CZ
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra žurnalistikycs_CZ
thesis.grade.codeC
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV