Zobrazit minimální záznam

Methodology of the flipped classroom and its application in science education
dc.contributor.advisorMourek, Jan
dc.creatorBrandejsová, Elena
dc.date.accessioned2024-11-29T15:24:11Z
dc.date.available2024-11-29T15:24:11Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/194410
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá rešerší vědeckých studií věnovaných pedagogickému přístupu označovanému jako převrácená třída (flipped classroom), který přesouvá teoretickou část výuky do domácího prostředí, a skupinový prostor je tak využit na aktivizační metody podněcující hlubší myšlení. Práce poukazuje na důležitost implementace metod aktivního učení v korelaci se samostatnou přípravou studentů a přináší výsledky řady studií zabývajících se aplikací převrácené třídy v hodinách přírodovědných předmětů. Závěrečná kapitola poskytuje ucelené zhodnocení tohoto alternativního modelu výuky z pohledu pedagogů, studentů a rodičů.cs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor's thesis is a review of scientific studies. It examines a pedagogical approach known as the flipped classroom, which relocates the theoretical component of the class to the home environment and utilizes the group setting for active learning techniques that foster deeper cognitive engagement. The paper emphasizes the value of integrating active learning techniques with independent study, and presents the findings of several studies on the implementation of the flipped classroom approach in science education. The concluding chapter offers a comprehensive assessment of this alternative learning model from the perspectives of educators, students and parents.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakultacs_CZ
dc.subjectactive learningen_US
dc.subjectflipped classroomen_US
dc.subjectflipped learningen_US
dc.subjecthome phaseen_US
dc.subjectschool phaseen_US
dc.subjectscience subjectsen_US
dc.subjectteaching methoden_US
dc.subjectaktivní učenícs_CZ
dc.subjectdomácí fázecs_CZ
dc.subjectpřevrácená třídacs_CZ
dc.subjectpřevrácené učenícs_CZ
dc.subjectpřírodovědné předmětycs_CZ
dc.subjectškolní fázecs_CZ
dc.subjectvýuková metodacs_CZ
dc.titleMetoda převrácené třídy a její aplikace ve výuce přírodovědných předmětůcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-09-16
dc.description.departmentDepartment of Biology Educationen_US
dc.description.departmentKatedra učitelství a didaktiky biologiecs_CZ
dc.description.facultyPřírodovědecká fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Scienceen_US
dc.identifier.repId260902
dc.title.translatedMethodology of the flipped classroom and its application in science educationen_US
dc.contributor.refereeNejedlý, Adam
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineBiology for Teacher Education - Geography for Teacher Educationen_US
thesis.degree.disciplineBiologie se zaměřením na vzdělávání - Geografie se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.programBiology for Teacher Educationen_US
thesis.degree.programBiologie se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPřírodovědecká fakulta::Katedra učitelství a didaktiky biologiecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Science::Department of Biology Educationen_US
uk.faculty-name.csPřírodovědecká fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Scienceen_US
uk.faculty-abbr.csPřFcs_CZ
uk.degree-discipline.csBiologie se zaměřením na vzdělávání - Geografie se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enBiology for Teacher Education - Geography for Teacher Educationen_US
uk.degree-program.csBiologie se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-program.enBiology for Teacher Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce se zabývá rešerší vědeckých studií věnovaných pedagogickému přístupu označovanému jako převrácená třída (flipped classroom), který přesouvá teoretickou část výuky do domácího prostředí, a skupinový prostor je tak využit na aktivizační metody podněcující hlubší myšlení. Práce poukazuje na důležitost implementace metod aktivního učení v korelaci se samostatnou přípravou studentů a přináší výsledky řady studií zabývajících se aplikací převrácené třídy v hodinách přírodovědných předmětů. Závěrečná kapitola poskytuje ucelené zhodnocení tohoto alternativního modelu výuky z pohledu pedagogů, studentů a rodičů.cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor's thesis is a review of scientific studies. It examines a pedagogical approach known as the flipped classroom, which relocates the theoretical component of the class to the home environment and utilizes the group setting for active learning techniques that foster deeper cognitive engagement. The paper emphasizes the value of integrating active learning techniques with independent study, and presents the findings of several studies on the implementation of the flipped classroom approach in science education. The concluding chapter offers a comprehensive assessment of this alternative learning model from the perspectives of educators, students and parents.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakulta, Katedra učitelství a didaktiky biologiecs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV