Ročník 2022
Procházet dle
Poslední příspěvky
-
Vliv proměn písmové normy na metody forenzní identifikace pisatele
(Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Praha, 2022) -
Designing a Corpus Workbook for Students of Czech as a Foreign Language
(Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Praha, 2022) -
Metrolingualism in Prague: The Adaptation and Management of Multilingualism in a Multiethnic Bakery Shop
(Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Praha, 2022) -
Projekt Lexikálně-sémantické databáze češtiny (LSD-Czech): uživatelský pojmový slovník a online databáze
(Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Praha, 2022) -
Elements of High-Quality Teaching in Learner Autonomy Development: a Case of Undergraduate Online Linguistic Courses
(Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Praha, 2022) -
Pravdepodobne si myslím, že niekedy v roku 2020. Pragmatické markery v slovenčine ako v cudzom jazyku
(Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Praha, 2022) -
Spor o občana: kritická analýza diskurzu o Klinice
(Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Praha, 2022) -
Sahbu Hidri: Revisiting the Assessment of Second Language Abilities: From Theory to Practice
(Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Praha, 2022) -
Cross-border Tandem Cooperation at the Tertiary Level: Its Outputs and Their Educational Potential
(Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Praha, 2022) -
Fossilization versus Stabilization in L2 Acquisition: Evidence from Inflectional Morphology among Yorùbá L2 English
(Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Praha, 2022) -
Jazykový transfer u pokročilých hindských/urdských mluvčích češtiny jako druhého jazyka
(Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Praha, 2022) -
Význam a vnímanie úlohy kultúrnej inteligencie v odbornej cudzojazyčnej príprave
(Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Praha, 2022)