Zobrazit minimální záznam

Diagnostics and development of children's understanding of market mechanism on primary school
dc.contributor.advisorDvořáková, Michaela
dc.creatorŠimíková, Alexandra
dc.date.accessioned2020-10-23T09:52:31Z
dc.date.available2020-10-23T09:52:31Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/122525
dc.description.abstractThe aim of the diploma thesis is to observe the conceptual change in primary school students within the understanding of the market mechanism. On the basis of model situations, a diagnosis of children's understanding will be carried out, on which the didactic procedure will be made leading to the change of erroneous and incomplete ideas about the functioning of the market. On the basis of verifying the didactic procedure, recommendations will be presented for teaching the subject on primary school. KEY WORDS Conceptual change approach, domain-general theory, domain-specific theory, constructivism, qualitative pedagogical researchen_US
dc.description.abstractCílem diplomové práce je sledování konceptuální změny u žáků 1. stupně základní školy v porozumění tržnímu mechanismu. Na základě práce s modelovými situacemi bude provedena diagnostika žákovských porozumění, na kterou naváže didaktický postup vedoucí ke změně chybných a neúplných představ o fungování trhu. Na základě ověřování didaktického postupu budou prezentována doporučení pro výuku tématu na 1. stupni. KÍČOVÁ SLOVA teorie konceptuální změny, doménově obecná teorie učení, doménově specifická teorie učení, konstruktivismus, kvalitativní pedagogický výzkumcs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectconceptual change approachen_US
dc.subjectdomain-general theoryen_US
dc.subjectdomain-specific theoryen_US
dc.subjectconstructivismen_US
dc.subjectqualitative pedagogical researchen_US
dc.subjectteorie konceptuální změnycs_CZ
dc.subjectdoménově obecná teorie učenícs_CZ
dc.subjectdoménově specifická teorie učenícs_CZ
dc.subjectkonstruktivismuscs_CZ
dc.subjectkvalitativní pedagogický výzkumcs_CZ
dc.titleDiagnostika a rozvoj dětského porozumění tržnímu mechanismu u žáků 1. stupně ZŠcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2020
dcterms.dateAccepted2020-06-01
dc.description.departmentKatedra občanské výchovy a filosofiecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId214878
dc.title.translatedDiagnostics and development of children's understanding of market mechanism on primary schoolen_US
dc.contributor.refereeTichá, Milena
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra občanské výchovy a filosofiecs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csCílem diplomové práce je sledování konceptuální změny u žáků 1. stupně základní školy v porozumění tržnímu mechanismu. Na základě práce s modelovými situacemi bude provedena diagnostika žákovských porozumění, na kterou naváže didaktický postup vedoucí ke změně chybných a neúplných představ o fungování trhu. Na základě ověřování didaktického postupu budou prezentována doporučení pro výuku tématu na 1. stupni. KÍČOVÁ SLOVA teorie konceptuální změny, doménově obecná teorie učení, doménově specifická teorie učení, konstruktivismus, kvalitativní pedagogický výzkumcs_CZ
uk.abstract.enThe aim of the diploma thesis is to observe the conceptual change in primary school students within the understanding of the market mechanism. On the basis of model situations, a diagnosis of children's understanding will be carried out, on which the didactic procedure will be made leading to the change of erroneous and incomplete ideas about the functioning of the market. On the basis of verifying the didactic procedure, recommendations will be presented for teaching the subject on primary school. KEY WORDS Conceptual change approach, domain-general theory, domain-specific theory, constructivism, qualitative pedagogical researchen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra občanské výchovy a filosofiecs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ


Soubory tohoto záznamu

No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV