Zobrazit minimální záznam

The cooperative teaching at a little class school
dc.contributor.advisorHorská, Petra
dc.creatorMachotková, Ilona
dc.date.accessioned2020-06-24T09:53:23Z
dc.date.available2020-06-24T09:53:23Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/117396
dc.description.abstractThe diploma thesis deals with the topic of application of the model of cooperative teaching in the environment of small schools. The main goal of the diploma thesis is to point out the specifics of small schools in connection with the application of the principles of cooperative teaching. The theoretical part deals with the explanation of basic concepts related to small schools and points out the basic aspects related to the concept of small schools in the Czech Republic, describes the specific qualities of education in small schools while focusing on cooperative teaching and the specifics of cooperative teaching in small schools. Both available monographs and researches that have already been carried out in this area are used. The aim of the empirical part is to identify and describe the application of cooperative teaching in small-class primary schools in the Central Bohemian Region with the help of a questionnaire survey and a case study. Although cooperation can be used in fully organized schools, the author focused mainly on the possibilities of its application in the environment of small schools, which is in many respects specific and she considers it a suitable environment for the application of cooperative teaching. She believes that it is in small schools that the cooperative way of...en_US
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá tématem aplikace modelu kooperativní výuky v prostředí malotřídních škol. Hlavním cílem diplomové práce je poukázat na specifika malotřídních škol v souvislosti s uplatňováním principů kooperativní výuky. Teoretická část se věnuje vysvětlení základních pojmů týkajících se malotřídní školy a poukazuje na základní aspekty, které souvisejí s konceptem malotřídních škol v České republice, popisuje specifické kvality vzdělávání v malotřídních školách, přičemž pozornost se dále zaměřuje na kooperativní vyučování a na specifika kooperativní výuky v malotřídních školách. Využíváno je jak dostupných monografií, tak i výzkumů, které byly v této oblasti již realizovány. Cílem empirické části je za pomoci dotazníkového šetření a případové studie identifikovat a popsat uplatňování kooperativního vyučování na malotřídních základních školách ve Středočeském kraji. Ačkoliv se kooperace může využít i na plně organizovaných školách, autorka se zaměřila především na možnosti její aplikace v prostředí malotřídních škol, které je v mnoha ohledech specifické a sama ho považuje za vhodné prostředí pro uplatňování kooperativního vyučování. Domnívá se totiž, že právě v malotřídních školách je kooperativní způsob výuky využíván více, než na školách bez rozlišení organizace. V návaznosti na...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectKooperacecs_CZ
dc.subjectkooperativní vyučovánícs_CZ
dc.subjectmalotřídní školacs_CZ
dc.subjectheterogenní skupiny žákůcs_CZ
dc.subjectCooperationen_US
dc.subjectcooperative teachingen_US
dc.subjectsmall class schoolen_US
dc.subjectheterogeneous groups of pupilsen_US
dc.titleKooperativní výuka na málotřídní školecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2020
dcterms.dateAccepted2020-06-03
dc.description.departmentKatedra preprimární a primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId143536
dc.title.translatedThe cooperative teaching at a little class schoolen_US
dc.contributor.refereeUhlířová, Jana
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra preprimární a primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zabývá tématem aplikace modelu kooperativní výuky v prostředí malotřídních škol. Hlavním cílem diplomové práce je poukázat na specifika malotřídních škol v souvislosti s uplatňováním principů kooperativní výuky. Teoretická část se věnuje vysvětlení základních pojmů týkajících se malotřídní školy a poukazuje na základní aspekty, které souvisejí s konceptem malotřídních škol v České republice, popisuje specifické kvality vzdělávání v malotřídních školách, přičemž pozornost se dále zaměřuje na kooperativní vyučování a na specifika kooperativní výuky v malotřídních školách. Využíváno je jak dostupných monografií, tak i výzkumů, které byly v této oblasti již realizovány. Cílem empirické části je za pomoci dotazníkového šetření a případové studie identifikovat a popsat uplatňování kooperativního vyučování na malotřídních základních školách ve Středočeském kraji. Ačkoliv se kooperace může využít i na plně organizovaných školách, autorka se zaměřila především na možnosti její aplikace v prostředí malotřídních škol, které je v mnoha ohledech specifické a sama ho považuje za vhodné prostředí pro uplatňování kooperativního vyučování. Domnívá se totiž, že právě v malotřídních školách je kooperativní způsob výuky využíván více, než na školách bez rozlišení organizace. V návaznosti na...cs_CZ
uk.abstract.enThe diploma thesis deals with the topic of application of the model of cooperative teaching in the environment of small schools. The main goal of the diploma thesis is to point out the specifics of small schools in connection with the application of the principles of cooperative teaching. The theoretical part deals with the explanation of basic concepts related to small schools and points out the basic aspects related to the concept of small schools in the Czech Republic, describes the specific qualities of education in small schools while focusing on cooperative teaching and the specifics of cooperative teaching in small schools. Both available monographs and researches that have already been carried out in this area are used. The aim of the empirical part is to identify and describe the application of cooperative teaching in small-class primary schools in the Central Bohemian Region with the help of a questionnaire survey and a case study. Although cooperation can be used in fully organized schools, the author focused mainly on the possibilities of its application in the environment of small schools, which is in many respects specific and she considers it a suitable environment for the application of cooperative teaching. She believes that it is in small schools that the cooperative way of...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra preprimární a primární pedagogikycs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV