Zobrazit minimální záznam

Evaluation of children's development with combined infliction focused on the development of partial functions
dc.contributor.advisorFelcmanová, Lenka
dc.creatorSoukupová, Vladislava
dc.date.accessioned2018-10-10T16:25:45Z
dc.date.available2018-10-10T16:25:45Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/102428
dc.description.abstractThe thesis discusses the issue of multiple handicaps, and partial functions development, in children. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. There is an initial description of individual types of handicaps that are relevant to the topic. It focuses on partial functions and their specific development. The practical part aims at special elementary school education and educational work and methods in an orphanage. The thesis describes particular options of how to develop partial functions of the handicapped children. The thesis is qualitative research using observations, interactions with children and interviews with teachers. The main aim of this work was create a methodology for the evaluation of the children with multiple disabilitieen_US
dc.description.abstractPředkládaná diplomová práce se zabývá problematikou rozvoje dílčích funkcí, u dětí, jež trpí kombinovaným postižením. Práce je rozdělena na dvě části. První částí je část teoretická, v níž jsou popisovány jednotlivé druhy postižení, které jsou relevantní ve v závislosti na tuto práci, dále se teoretická část práce zaměřuje dílčí funkce a na specifika jejich rozvoje u dětí s kombinovaným postižením. Druhou částí práce je část praktické, která se zaměřuje na vzdělávání dětí v ZŠ speciální, ale i na edukační působení ve výchovné skupině dětského domova. Práce je zaměřena na konkrétní možnosti, jimiž lze u takto postižených dětí rozvíjet dílčí funkce. Práce je kvalitativním výzkumem a použitými metodami je především pozorování, vlastní práce s dětmi a rozhovor s učitelkami. Hlavním cílem této práce bylo vytvoření metodiky pro hodnocení PRODů dětí s kombinovaným postižením.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectcombined disabilityen_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjectpartial functionsen_US
dc.subjectautismen_US
dc.subjectmental disabilityen_US
dc.subjecthearing impairmenten_US
dc.subjectmethodologyen_US
dc.subjectkombinované postiženícs_CZ
dc.subjectvzdělávánícs_CZ
dc.subjectdílčí funkcecs_CZ
dc.subjectautismuscs_CZ
dc.subjectmentální postiženícs_CZ
dc.subjectsluchové postiženícs_CZ
dc.subjectmetodikacs_CZ
dc.titleHodnocení rozvoje dětí s kombinovaným postižením se zaměřením na rozvoj dílčích funkcícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-09-18
dc.description.departmentKatedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId184530
dc.title.translatedEvaluation of children's development with combined infliction focused on the development of partial functionsen_US
dc.contributor.refereeŠumníková, Pavlína
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSpecial Educationen_US
thesis.degree.disciplineSpeciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programSpeciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programSpecial Educationen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enSpecial Educationen_US
uk.degree-program.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enSpecial Educationen_US
thesis.grade.csNeprospěl/acs_CZ
thesis.grade.enFailen_US
uk.abstract.csPředkládaná diplomová práce se zabývá problematikou rozvoje dílčích funkcí, u dětí, jež trpí kombinovaným postižením. Práce je rozdělena na dvě části. První částí je část teoretická, v níž jsou popisovány jednotlivé druhy postižení, které jsou relevantní ve v závislosti na tuto práci, dále se teoretická část práce zaměřuje dílčí funkce a na specifika jejich rozvoje u dětí s kombinovaným postižením. Druhou částí práce je část praktické, která se zaměřuje na vzdělávání dětí v ZŠ speciální, ale i na edukační působení ve výchovné skupině dětského domova. Práce je zaměřena na konkrétní možnosti, jimiž lze u takto postižených dětí rozvíjet dílčí funkce. Práce je kvalitativním výzkumem a použitými metodami je především pozorování, vlastní práce s dětmi a rozhovor s učitelkami. Hlavním cílem této práce bylo vytvoření metodiky pro hodnocení PRODů dětí s kombinovaným postižením.cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis discusses the issue of multiple handicaps, and partial functions development, in children. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. There is an initial description of individual types of handicaps that are relevant to the topic. It focuses on partial functions and their specific development. The practical part aims at special elementary school education and educational work and methods in an orphanage. The thesis describes particular options of how to develop partial functions of the handicapped children. The thesis is qualitative research using observations, interactions with children and interviews with teachers. The main aim of this work was create a methodology for the evaluation of the children with multiple disabilitieen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogikycs_CZ
thesis.grade.code4


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV