• Algoritmizace sociálních sítí a její percepce očima mládeže 

      Výsledek obhajoby: OBHÁJENO
      Hegedüš, Tomáš (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2021)
      Datum obhajoby: 25. 6. 2021
      Diplomová práce Algoritmizace sociálních sítí a její percepce očima mladistvých se zabývá problematikou algoritmů, které vedou k personalizaci sociálních sítí. Jejich vnímání dětmi a mladistvými není v současné době ...
    • Alternate reality games z pohledu hráčů 

      Výsledek obhajoby: OBHÁJENO
      Váňová, Anežka (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2022)
      Datum obhajoby: 23. 6. 2022
      The thesis examines alternate reality games and their players. These games are distinguished by a specific form of narration called transmedia storytelling. This type of storytelling divides the game plot into many smaller ...
    • Analýza žánrové skladby české YouTube scény 

      Výsledek obhajoby: OBHÁJENO
      Mlejnková, Anna (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)
      Datum obhajoby: 27. 6. 2017
      Tato diplomová práce se zabývá tématem žánrů v prostředí nových médií se specializací na největší internetovou platformu pro sdílení online videí, YouTube. Vzhledem k interaktivitě YouTube jako sociální sítě a kontaktu ...
    • Audiovizuální reprezentace loot boxů ve videohrách 

      Výsledek obhajoby: OBHÁJENO
      Torres, Christopher (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2021)
      Datum obhajoby: 15. 9. 2021
      The thesis deals with a visual and sound interpretation of a loot boxes opening process in selected video games from the semiotic point of view. The theoretical part deals with history of additional monetisation on the ...
    • Bilingvismus na sociálních sítích: užívání češtiny a angličtiny českými uživateli sociální sítě Facebook 

      Výsledek obhajoby: OBHÁJENO
      Pilzová, Zuzana (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2012)
      Datum obhajoby: 25. 6. 2012
      Cílem této práce je objasnění postavení bilingvismu na sociálních sítích prostřednictvím výzkumu užívání angličtiny mezi českými uživateli sociální sítě Facebook. Teoretická část se věnuje teoretickému ukotvení konceptu ...
    • Charakteristiky užití sociální sítě Facebook mezi teenagery: psychografická analýza 

      Výsledek obhajoby: OBHÁJENO
      Pokorný, Daniel (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)
      Datum obhajoby: 23. 6. 2015
      Diplomová práce Charakteristiky užití sociální sítě Facebook mezi teenagery: Psychografická analýza se zabývá problematikou publik na online sociálních sítí a jejich vlivem na chování a sebe-prezentaci uživatele. Budování ...
    • Chronologická historie časopisů Level a Score 

      Výsledek obhajoby: OBHÁJENO
      Möwald, Jaromír (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2012)
      Datum obhajoby: 20. 6. 2012
      Práce se zabývá doposud málo probádaným odvětvím historie českých herních časopisů Level a Score, které vycházely (a vychází) v průběhu let 1994 až 2010. Na školské půdě se zatím nikdo nepokusil analyzovat jejich postavení ...
    • Conování jako praxe české komunity fanů 

      Výsledek obhajoby: OBHÁJENO
      Weiszová, Veronika (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2016)
      Datum obhajoby: 27. 6. 2016
      Tématem diplomové práce je conovaní v České republice. Conování značí dění, které se odehrává na setkáních fanů žánru fantastika, tzv. conech. Etnografická studie se věnuje dvěma okruhům. Prvním jsou samotné cony, kde je ...
    • Crowdfunding v českém prostředí a jeho využití v proměňujícím se hudebním průmyslu 

      Výsledek obhajoby: OBHÁJENO
      Kounovský, Josef (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2014)
      Datum obhajoby: 23. 6. 2014
      Bibliografický záznam KOUNOVSKÝ, Josef. Crowdfunding v českém prostředí a jeho využití v proměňujícím se hudebním průmyslu. Praha, 2014. 94 s. Diplomová práce (Mgr.) Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut ...
    • Čeští vývojáři a mobilní platformy: kvalitativní studie 

      Výsledek obhajoby: OBHÁJENO
      Alexandre, Berenika (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)
      Datum obhajoby: 28. 1. 2015
      Tato diplomová práce se zabývá specifickou oblastí kreativního průmyslu: vývojem mobilních aplikací. Cílem je identifikace a porozumění pracovních postupů českých vývojářů mobilních aplikací pro platformu iOS s přihlédnutím ...
    • Čtenáři komiksu Rychlé šípy a čtenářské kluby Mladého hlasatele jako aktivní publikum 

      Výsledek obhajoby: OBHÁJENO
      Mamulová, Martina (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2011)
      Datum obhajoby: 13. 6. 2011
      Bakalářská práce Čtenáři komiksu Rychlé šípy a čtenářské kluby Mladého hlasatele jako aktivní publikum se zabývá konfrontací moderních teorií aktivního publika a rekonstrukcí aktivity fanoušků komiksu Rychlé šípy v Mladém ...
    • Divnolidi z Brna a okolí: Konstrukce jinakosti v prostředí internetové sociální sítě Facebook 

      Výsledek obhajoby: OBHÁJENO
      Matesová, Kateřina (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2016)
      Datum obhajoby: 23. 6. 2016
      Tato diplomová práce si klade za cíl popsat a analyzovat proces konstrukce jinakosti, užití humoru a reflektování otázek vkusu v prostředí facebookové stránky Divnolidi z Brna a okolí. Teoretickým rámcem práce jsou současné ...
    • DLC jako marketingový nástroj v herním průmyslu 

      Výsledek obhajoby: OBHÁJENO
      Brádlerová, Andrea (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)
      Datum obhajoby: 12. 9. 2017
      Tato práce se věnuje fenoménu DLC v kontextu marketingové komunikace. DLC neboli downloadable content, tedy stahovatelný obsah rozšiřující základní hry, je jedním z poměrně nových jevů v herním průmyslu a jeho role je stále ...
    • Eskapismus ve hře Animal Crossing: New Horizons v kontextu pandemie Covid-19 

      Výsledek obhajoby: OBHÁJENO
      Martinů, Patricie (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2024)
      Datum obhajoby: 1. 2. 2024
      1 Abstract This Master's thesis aims to explore the impact of the game Animal Crossing: New Horizons released in March 2020 for the Nintendo Switch console on players during the Covid-19 pandemic by analyzing forum posts ...
    • Etické aspekty interakce: kvalitativní studie recepce počítačové hry Mass Effect 2 coby systému morálních rozhodnutí 

      Výsledek obhajoby: OBHÁJENO
      Kořínek, Jakub (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2013)
      Datum obhajoby: 30. 1. 2013
      This thesis is focused on ethical aspects of interaction between players and virtual computer game worlds, specifically on reception of situations where player faces possibility or necessity to make a moral choice that ...
    • Etnografická studie role-playingu ve World of Warcraft 

      Výsledek obhajoby: OBHÁJENO
      Dušek, Ondřej (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2023)
      Datum obhajoby: 1. 2. 2023
      Tato diplomová práce zkoumá téměř neprobádaný fenomén role-playingu odehrávajícímu se v žánru videoher MMORPG a soustřeďuje se konkrétně na role-playing ve hře World of Warcraft (WoW). Jejím předpokladem je, že ačkoliv se ...
    • Experimentální studie vlivu uživatelského chování na výstupy instagramového algoritmu 

      Výsledek obhajoby: OBHÁJENO
      Holubová, Jitka (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2023)
      Datum obhajoby: 26. 6. 2023
      Social networks are a driving force in today's society and affect more things than one might think at first glance. These include the creation of opinion bubbles, rabbit holes, the breakdown of public discourse, and more. ...
    • Facebook - soukromý, nebo veřejný? 

      Výsledek obhajoby: OBHÁJENO
      Jůnová, Jana (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2011)
      Datum obhajoby: 15. 6. 2011
      Téma této bakalářské práce má za úkol zhodnotit chování uživatelů veřejně přístupné komunikační sítě Facebook. Počet uživatelů sociálních sítí stále roste a s ním i množství fotografií, videí, a dalších dat, která jsou na ...
    • Fan art v oficiální propagaci počítačových her 

      Výsledek obhajoby: OBHÁJENO
      Veselá, Veronika (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2013)
      Datum obhajoby: 25. 6. 2013
      S rozvojem Internetu, Webu a nových digitálních technologií publikum hraje aktivnější roli v přetváření a usměrňování toku mediálních obsahů. Fanoušek, jako odborný a zasvěcený konzument, stanul v centru pozornosti mediálního ...
    • Game Over: Smrt ve videohrách a vliv videohry Brothers: Tale of Two Sons na hráče 

      Výsledek obhajoby: OBHÁJENO
      Khan, Jakub (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2022)
      Datum obhajoby: 23. 6. 2022
      Videogames are no longer just an entertainment product for certain interest groups, they are a global mass medium for all generations that can be used for purposes other than entertainment. The subject of this thesis is ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV