Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.authorHrdá, Karolína
dc.contributor.authorLejsal, Matěj
dc.date.accessioned2018-05-28T11:05:31Z
dc.date.available2018-05-28T11:05:31Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/97402
dc.description.abstractČlánek představuje principy fungování multidisciplinárního týmu (dále jen „MDT“) v pobytové sociálníslužbě pro seniory a podpůrnou strukturu otázek a instrukcí pro facilitaci fungování MDT. Východiskemje reflexe zkušenosti v domově pro seniory Sue Ryder v průběhu transformace MDT z uspořádánířízeného na základě lineární organizační struktury na MDT s funkční organizační strukturoua postupně posilující maticovou strukturou.Na fungování MDT nahlíží článek manažerskou optikou s důrazem na efektivitu fungujícího MDT.Vytvořená podpůrná struktura přispívá k tomu, aby týmy účelně vynakládaly svou energii při naplňovánívize péče organizace. Tou je poskytování péče zaměřené na člověka. Oporu v praxi i v reflexizkušeností představují teoretické koncepty systémového učení, učící se organizace, péče zaměřené načlověka a multidisciplinárních týmů.cs
dc.description.abstractThe article presents principles of the effective multidisciplinary team (“MDT”) collaboration in theresidential social services for the elderly. It offers support structure of questions and instructions facilitatingthe functioning of MDT. The starting point is the reflection of the experience in The Sue Ryder’snursing home. It reflects transformation from a linear organizational structure to a MDT witha functional organizational structure and gradually strengthening elements of the matrix structure.Managerial perspective is applied when reflecting and evaluating the functioning of the MDTEffectiveness of the MDT collaboration was emphasized. The suggested Instruction and Question supportstructure helps teams expediently spend their energy when fulfilling the organization’s vision ofcare — the person centred approach (care). Theoretical concepts of system learning, learning organization,human care, and multidisciplinary teams are the backing for practice and in the reflectionof experience.en
dc.language.isocs
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakulta
dc.titlePrincipy fungování multidisciplinárního týmuv pobytové sociální službě —zkušenosti z domova pro seniory Sue Rydercs
dc.typeVědecký článekcs
dcterms.licensehttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0/
uk.internal-typeuk_publication
dc.description.startPage75
dc.description.endPage80
dcterms.isPartOf.nameFórum sociální prácecs_CZ
dcterms.isPartOf.journalYear2017
dcterms.isPartOf.journalVolume2017
dcterms.isPartOf.journalIssue2
dcterms.isPartOf.issn2336-6664
dc.subject.keywordmultidisciplinární týmcs
dc.subject.keywordprincipy týmové spoluprácecs
dc.subject.keywordinterdisciplinární týmcs
dc.subject.keywordseniořics
dc.subject.keywordsociální službycs
dc.subject.keyworddomov pro seniorycs
dc.subject.keywordmultidisciplinary teamen
dc.subject.keywordprinciples of multidisciplinary collaborationen
dc.subject.keywordinterdisciplinary teamen
dc.subject.keywordseniorsen
dc.subject.keywordsocial servicesen
dc.subject.keywordnursing homeen


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV