Zobrazit minimální záznam

Analysis of SAZKA ARENA Communication Mix and lts Influence on Customers
dc.contributor.advisorMalecha, Petr
dc.creatorSiedemová, Linda
dc.date.accessioned2017-03-27T11:08:34Z
dc.date.available2017-03-27T11:08:34Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/946
dc.description.abstractNázev: Analýza komunikačního mixu SAZKA ARENY a jeho vlivu na zákazníky Name: Analysis of SAZKA ARENA Communication Mix and Its Intluence on Customers Cíle práce: Rozbor komunikačního mixu SAZKA ARENY, poznání činností s tím souvisejících a zhodnocení a stanovení návrhů, které by mohly přinést vyšší efektivitu komunikačního mixu. Metoda: V této práci byla nejdříve použita metoda analýzy STEP k rozboru vlivu faktorů jednotlivých segmentů globálního prostředí na SAZKA ARENU a k pochopení dalších souvislostí rozebíraných v následné SWOT analýze a popisné analýze komunikačního mixu. Dotazník v závěru přináší údaje o reálném vnímání některých nástrojů komunikačního mixu, na základě kterých lze doplnit doporučení k popisné analýze. Výsledky: Přibližují problematiku jednotlivých používaných nástrojů komunikačního mixu SAZKA ARENY, hodnotí jejich působení na zákazníky či potencionální zákazníky a přináší doporučení na další možné kroky v jejich rozšíření a zefektivnění. Klíčová slova: komunikační mix, SAZKA ARENA, analýza STEP, analýza SWOT, popisná analýza, dotazník. Linda Siedemová, 15. duben 2006 2cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.titleAnalýza komunikačního mixu SAZKA ARENY a jeho vlivu na zákazníkycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-05-11
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId29200
dc.title.translatedAnalysis of SAZKA ARENA Communication Mix and lts Influence on Customersen_US
dc.contributor.refereeSvoboda, Jaroslav
dc.identifier.aleph000891266
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Analýza komunikačního mixu SAZKA ARENY a jeho vlivu na zákazníky Name: Analysis of SAZKA ARENA Communication Mix and Its Intluence on Customers Cíle práce: Rozbor komunikačního mixu SAZKA ARENY, poznání činností s tím souvisejících a zhodnocení a stanovení návrhů, které by mohly přinést vyšší efektivitu komunikačního mixu. Metoda: V této práci byla nejdříve použita metoda analýzy STEP k rozboru vlivu faktorů jednotlivých segmentů globálního prostředí na SAZKA ARENU a k pochopení dalších souvislostí rozebíraných v následné SWOT analýze a popisné analýze komunikačního mixu. Dotazník v závěru přináší údaje o reálném vnímání některých nástrojů komunikačního mixu, na základě kterých lze doplnit doporučení k popisné analýze. Výsledky: Přibližují problematiku jednotlivých používaných nástrojů komunikačního mixu SAZKA ARENY, hodnotí jejich působení na zákazníky či potencionální zákazníky a přináší doporučení na další možné kroky v jejich rozšíření a zefektivnění. Klíčová slova: komunikační mix, SAZKA ARENA, analýza STEP, analýza SWOT, popisná analýza, dotazník. Linda Siedemová, 15. duben 2006 2cs_CZ
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990008912660106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV