Zobrazit minimální záznam

Specifies of teaching swimming to children with autism spectrum disorder
dc.contributor.advisorMiler, Tomáš
dc.creatorBaštová, Miroslava
dc.date.accessioned2024-08-06T14:33:06Z
dc.date.available2024-08-06T14:33:06Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/87497
dc.description.abstractNázev: Plavecká edukace dětí s poruchou autistického spektra. Cíle: Vytvoření a realizace koncepce přípravné a základní plavecké výuky pro děti s poruchou autistického spektra. Vyhodnocení informací o kontinuálním vzdělávání a dosažené úrovni plaveckých dovedností a plavecké lokomoce sledovaných dětí s poruchou autistického spektra. Prezentace a kvalitativní posouzení čtyř případových studií a následná koncepce obecných zásad pro plavecké vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra. Metody: Analýza odborné literatury, případové studie, ankety, rozhovory, škálování, pozorování a statistické metody. Výsledky práce: Plavecká edukace s aplikací metod strukturovaného učení umožňuje účinnou plaveckou výuku pro děti s poruchou autistického spektra. Efektivitu potvrzují případové studie. Na uvedených příkladech plavecké výuky je koncipováno šestnáct zásad pro plavecké vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra. Klíčová slova: Poruchy autistického spektra, edukace, strukturované učení, plavecká výukacs_CZ
dc.description.abstractTitle: Specifics of teaching swimming to children with autism spectrum disorder. Objectives: Creation and implementation of the concept of preparatory and basic swimming lessons for children with autism spectrum disorder. Evaluation of information on continuing education and the achieved level of swimming skills and swimming locomotion observed in children with autism spectrum disorder. Presentation and qualitative assessment of the four case studies and subsequent design of guidelines for swimming education for children with autism spectrum disorder. Methods: Analysis of scientific literature, case studies, surveys, interviews, ranking, observation and statistical methods. The results: Teaching swimming with structured educational plans enables effective swimming lessons for children with autism spectrum disorder. Confirms the effectiveness of case studies. There are sixteen principles for swimming education for children with autism spectrum disorder. Keywords: Autism Spectrum Disorders, structured teaching, swimming lessonsen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.titlePlavecká edukace dětí s poruchou autistického spektracs_CZ
dc.typerigorózní prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-01-25
dc.description.departmentUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId188222
dc.title.translatedSpecifies of teaching swimming to children with autism spectrum disorderen_US
dc.contributor.refereeZemková, Pavla
thesis.degree.namePhDr.
thesis.degree.levelrigorózní řízenícs_CZ
thesis.degree.disciplineTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.disciplinePhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typerigorózní prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-discipline.enPhysical Education and Sporten_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csProspěl/acs_CZ
thesis.grade.enPassen_US
uk.abstract.csNázev: Plavecká edukace dětí s poruchou autistického spektra. Cíle: Vytvoření a realizace koncepce přípravné a základní plavecké výuky pro děti s poruchou autistického spektra. Vyhodnocení informací o kontinuálním vzdělávání a dosažené úrovni plaveckých dovedností a plavecké lokomoce sledovaných dětí s poruchou autistického spektra. Prezentace a kvalitativní posouzení čtyř případových studií a následná koncepce obecných zásad pro plavecké vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra. Metody: Analýza odborné literatury, případové studie, ankety, rozhovory, škálování, pozorování a statistické metody. Výsledky práce: Plavecká edukace s aplikací metod strukturovaného učení umožňuje účinnou plaveckou výuku pro děti s poruchou autistického spektra. Efektivitu potvrzují případové studie. Na uvedených příkladech plavecké výuky je koncipováno šestnáct zásad pro plavecké vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra. Klíčová slova: Poruchy autistického spektra, edukace, strukturované učení, plavecká výukacs_CZ
uk.abstract.enTitle: Specifics of teaching swimming to children with autism spectrum disorder. Objectives: Creation and implementation of the concept of preparatory and basic swimming lessons for children with autism spectrum disorder. Evaluation of information on continuing education and the achieved level of swimming skills and swimming locomotion observed in children with autism spectrum disorder. Presentation and qualitative assessment of the four case studies and subsequent design of guidelines for swimming education for children with autism spectrum disorder. Methods: Analysis of scientific literature, case studies, surveys, interviews, ranking, observation and statistical methods. The results: Teaching swimming with structured educational plans enables effective swimming lessons for children with autism spectrum disorder. Confirms the effectiveness of case studies. There are sixteen principles for swimming education for children with autism spectrum disorder. Keywords: Autism Spectrum Disorders, structured teaching, swimming lessonsen_US
uk.file-availabilityN
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.grade.codeP
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.embargo.reasonThe document or parts thereof are inaccessible in accordance with Article 6a (7) of the Rigorosum Examination Code in conjunction with Article 10 of the Rector’s Directive No. 6/2010. The full text of the thesis is accessible in the physical database of theses in accordance with Article 6a (5) of the Rigorosum Examination Code.en
uk.embargo.reasonCelý dokument nebo jeho části jsou nepřístupné v souladu s čl. 6a odst. 7 Rigorózního řádu Univerzity Karlovy v Praze ve spojení s čl. 10 opatření rektora č. 6/2010. Plný text práce je zpřístupněn prostřednictvím věcné databáze dle čl. 6a odst. 5 Rigorózního řádu Univerzity Karlovy v Praze.cs
uk.thesis.defenceStatusO
dc.identifier.lisID990021486770106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV