Analýza nabídky HC Slavia Praha pro sponzory
Analysis of HC Slavia Praha proposals offered to sponsors
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/848Identifikátory
SIS: 29924
Kolekce
- Kvalifikační práce [8840]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Oponent B,
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
26. 4. 2007
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Název práce: Analýza nabídky HC Slavia Praha pro sponzory Název práce v angličtině: Analysis ofHC Slavia Praha proposals offered to sponsors Cíle práce: Objasnění struktury nabídky protivýkonů klubu Objasnění struktury partnerů klubu Nalezení možností ke zkvalitnění stávající nabídky Vytvořit nabídku pro nové uspořádání partnerů Metoda: Popisná analýza, interview, komparace Výsledky práce: Popisují jak současnou nabídku hokejového klubu HC Slavia Praha pro sponzory, tak i strukturu stávajících partnerů. Přispívají k semámení se s problematikou sponzoringu v ČR a představují i organizace, které v oblasti ledního hokeje nabídku klubu pro sponzory ovlivňují. Analýza potvrdila, že nabídka sponzorům je u vybraného subjektu na velmi dobré úrovni. Nejvíce je pak propracovaná ta část nabídky, která se vztahuje k prodeji reklamy. I v ostatních částech je nabídka uspokojivá. Klíčová slova: Sponzoring, sportovní produkt, sportovní reklama, nabídka pro sponzory, lední hokej