Analýza nabídky HC Slavia Praha pro sponzory
Analysis of HC Slavia Praha proposals offered to sponsors
diploma thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/848Identifiers
Study Information System: 29924
Collections
- Kvalifikační práce [8840]
Author
Advisor
Referee
Oponent B,
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Sports Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
26. 4. 2007
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Excellent
Název práce: Analýza nabídky HC Slavia Praha pro sponzory Název práce v angličtině: Analysis ofHC Slavia Praha proposals offered to sponsors Cíle práce: Objasnění struktury nabídky protivýkonů klubu Objasnění struktury partnerů klubu Nalezení možností ke zkvalitnění stávající nabídky Vytvořit nabídku pro nové uspořádání partnerů Metoda: Popisná analýza, interview, komparace Výsledky práce: Popisují jak současnou nabídku hokejového klubu HC Slavia Praha pro sponzory, tak i strukturu stávajících partnerů. Přispívají k semámení se s problematikou sponzoringu v ČR a představují i organizace, které v oblasti ledního hokeje nabídku klubu pro sponzory ovlivňují. Analýza potvrdila, že nabídka sponzorům je u vybraného subjektu na velmi dobré úrovni. Nejvíce je pak propracovaná ta část nabídky, která se vztahuje k prodeji reklamy. I v ostatních částech je nabídka uspokojivá. Klíčová slova: Sponzoring, sportovní produkt, sportovní reklama, nabídka pro sponzory, lední hokej