Založení internetového obchodu prodávajícího výzkumné studie
Establishment of internet shop selling research projects
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/833Identifikátory
SIS: 49910
Kolekce
- Kvalifikační práce [8840]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Šíma, Jan
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
24. 9. 2007
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Založení internetového obchodu prodávajícího výzkumné studie Establishment of Internet shop selling research projects Cíl práce: Vytvoření marketingového projektu, který ukáže možnost zaplnění neobsazeného místa na trhu, analyzuje podnikatelskou příležitost a popíše strategie nově vzniklého podnikatelského subjektu vstupujícího na trh. Metody: Informace vedoucí k sestavení podnikatelského projektu budou získávány průzkumem sekundárních dat ·na internetu, z interních zdrojů společností Gfk, Millward Brown a sdružení SIMAR a hloubkovými rozhovory s pracovníky v oblasti výzkumu trhu. Výsledky: Vypracování studie, která ukáže jak je možné najít a obsadit volné místo na trhu, založit firmu a řídit její marketingové aktivity. Představit způsob, jakým lze vybudovat internetový obchod. Klíčová slova: Marketing, marketingová strategie, marketingové nástroje, výzkum trhu, internet, uživatelé internetu, obchodování přes internet, internetový obchod, funkcionality internetového obchodu.