Založení internetového obchodu prodávajícího výzkumné studie
Establishment of internet shop selling research projects
diploma thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/833Identifiers
Study Information System: 49910
Collections
- Kvalifikační práce [8840]
Author
Advisor
Referee
Šíma, Jan
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Sports Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
24. 9. 2007
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Very good
Založení internetového obchodu prodávajícího výzkumné studie Establishment of Internet shop selling research projects Cíl práce: Vytvoření marketingového projektu, který ukáže možnost zaplnění neobsazeného místa na trhu, analyzuje podnikatelskou příležitost a popíše strategie nově vzniklého podnikatelského subjektu vstupujícího na trh. Metody: Informace vedoucí k sestavení podnikatelského projektu budou získávány průzkumem sekundárních dat ·na internetu, z interních zdrojů společností Gfk, Millward Brown a sdružení SIMAR a hloubkovými rozhovory s pracovníky v oblasti výzkumu trhu. Výsledky: Vypracování studie, která ukáže jak je možné najít a obsadit volné místo na trhu, založit firmu a řídit její marketingové aktivity. Představit způsob, jakým lze vybudovat internetový obchod. Klíčová slova: Marketing, marketingová strategie, marketingové nástroje, výzkum trhu, internet, uživatelé internetu, obchodování přes internet, internetový obchod, funkcionality internetového obchodu.