dc.contributor.advisor | Neuman, Jan | |
dc.creator | Kunst, Tomáš | |
dc.date.accessioned | 2017-03-30T18:08:24Z | |
dc.date.available | 2017-03-30T18:08:24Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/7972 | |
dc.description.abstract | Název: Zařazení aktivit v přírodě do výukového programu základních škol Topic: Integration of outdoor activities into the elementary schooling system Cíl práce: Cílem práce je předložit strukturu programů aktivit v přírodě pro základní školy. Posoudit potřebu zařazení aktivit v přírodě a jejich prožitkové sféry do výukového programu základních škol. Prokázat pozitivní vliv emoční a motivační sféry vícedenních aktivit v přírodě na motivaci k celoživotnímu učení, sportovní činnosti a harmonickému rozvoji osobnosti žáka. Metoda: Pro výzkum byla použita explorativní metoda prostřednictvím techniky nestandardizovaných dotaznťků. Záměrem výzkumu bylo zjistit vliv emoční a motivační sféry vícedenních aktivit v přírodě na žáky základních škol. Metodou pozorovací, srovnávací a vedeného rozhovoru získáme podklady pro vytvoření optimální skladby jednotlivých aktivit pro devítiletou školní docházku. Výsledky: Výsledky poukazují na zájem žáků ZŠ o zvýšení četnosti vícedenních aktivit a kladný vliv emoční a motivační sféry aktivit v přírodě. Na základě provedené studie byl sestaven modelový program pro 1. a 2. stupeň základní školy. Klíčová slova: Aktivity v přírodě, vzdělávací program, výchova prožitkem, motiv, hra. 3 | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu | cs_CZ |
dc.title | Zařazení aktivit v přírodě do výukového programu základních škol | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2006 | |
dcterms.dateAccepted | 2006-09-27 | |
dc.description.department | Sporty v přírodě | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Physical Education and Sport | en_US |
dc.description.faculty | Fakulta tělesné výchovy a sportu | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 29560 | |
dc.title.translated | Integration of Outdoor Activities into the Elementary Schooling System | en_US |
dc.contributor.referee | Bartůněk, Dušan | |
dc.identifier.aleph | 000919878 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Physical Education and Sport | en_US |
thesis.degree.discipline | Tělesná výchova a sport | cs_CZ |
thesis.degree.program | Physical Education and Sport | en_US |
thesis.degree.program | Tělesná výchova a sport | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Fakulta tělesné výchovy a sportu::Sporty v přírodě | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Fakulta tělesné výchovy a sportu | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Physical Education and Sport | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FTVS | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Tělesná výchova a sport | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Physical Education and Sport | en_US |
uk.degree-program.cs | Tělesná výchova a sport | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Physical Education and Sport | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Název: Zařazení aktivit v přírodě do výukového programu základních škol Topic: Integration of outdoor activities into the elementary schooling system Cíl práce: Cílem práce je předložit strukturu programů aktivit v přírodě pro základní školy. Posoudit potřebu zařazení aktivit v přírodě a jejich prožitkové sféry do výukového programu základních škol. Prokázat pozitivní vliv emoční a motivační sféry vícedenních aktivit v přírodě na motivaci k celoživotnímu učení, sportovní činnosti a harmonickému rozvoji osobnosti žáka. Metoda: Pro výzkum byla použita explorativní metoda prostřednictvím techniky nestandardizovaných dotaznťků. Záměrem výzkumu bylo zjistit vliv emoční a motivační sféry vícedenních aktivit v přírodě na žáky základních škol. Metodou pozorovací, srovnávací a vedeného rozhovoru získáme podklady pro vytvoření optimální skladby jednotlivých aktivit pro devítiletou školní docházku. Výsledky: Výsledky poukazují na zájem žáků ZŠ o zvýšení četnosti vícedenních aktivit a kladný vliv emoční a motivační sféry aktivit v přírodě. Na základě provedené studie byl sestaven modelový program pro 1. a 2. stupeň základní školy. Klíčová slova: Aktivity v přírodě, vzdělávací program, výchova prožitkem, motiv, hra. 3 | cs_CZ |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Sporty v přírodě | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990009198780106986 | |