Zobrazit minimální záznam

Game Activities in Children Affected by Cerebral Palsy
dc.contributor.advisorBartůněk, Dušan
dc.creatorKopernická, Jitka
dc.date.accessioned2017-03-30T18:07:29Z
dc.date.available2017-03-30T18:07:29Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/7969
dc.description.abstractNázev: Aplikace herních aktivit u skupiny dětí s dětskou mozkovou obrnou Cíle práce: Cílem práce je vytvoření a ověření souboru vhodných herních aktivit pro heterogenní skupiny dětí s dětskou mozkovou obrnou. Dalším z cílů, vyplývajících z praktických zkušeností a postřehů při realizaci našeho projektu, je podání obecných zásad práce s tělesně postiženými dětmi, které by měly sloužit ke zlepšení a doplnění vědomostí pro pracovníky věnující se problematice dětí s dětskou mozkovou obrnou. Metody: K ověření vhodnosti herního programu jsme provedli průzkum se skupinami dětí s dětskou mozkovou obrnou mladšího až staršího školního věku formou doplňkových herních činnosti v rámci týdenních pobytových kurzů plavání. Metoda průzkumu byla provedena formou ankety, která byla zadána vedoucím pracovníkům, kteří se na realizaci her podíleli. Výsledky: Ve výsledcích je uvedeno hodnocení praktické části her s dětmi postiženými dětskou mozkovou obrnou, včetně zhodnocení ankety a sepsání obecných zásad pro práci s dětmi s tělesným postižením ve volnočasových aktivitách. Klíčová slova : dětská mozková obrna, aktivity a hry v přírodě, prožitek, reflexe, seberealizacecs_CZ
dc.description.abstractIN ENGLISH Title: Use of game activities with children afflicted by cerebral paresy. Objective: The main objective is creation and testing of a set of appropriate game activities for mixed groups of children afflicted by cerebral paresy. A secondary objective to be derived from practical application and observations is to develop general principles for working with disabled children. These principles should improve and complement knowledge of professionals working with children who have been disabled by cerebral paresy. Method: The suitability of the game project was tested on groups of children of various ages. Practice took place during weekly swimming lessons. Research data was compiled by means of questionnaires which were distributed to all team leaders who participated in the project. Results: The results include evaluation of both the practical aspects of the games and the data obtained through the questionnaire. General principles for leisure time activities for children disabled by cerebral paresy have also been addressed. Key words: cerebral paresy, outdoor games and activities, experience, reflexion, self-fulfilmenten_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.titleAplikace herních aktivit u skupiny dětí s dětskou mozkovou obrnou.cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-09-27
dc.description.departmentSporty v příroděcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId29460
dc.title.translatedGame Activities in Children Affected by Cerebral Palsyen_US
dc.contributor.refereeNeuman, Jan
dc.identifier.aleph000891666
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAdapted Physical and Occupational Educationen_US
thesis.degree.disciplineTělesná a pracovní výchova zdravotně postiženýchcs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Sporty v příroděcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csTělesná a pracovní výchova zdravotně postiženýchcs_CZ
uk.degree-discipline.enAdapted Physical and Occupational Educationen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Aplikace herních aktivit u skupiny dětí s dětskou mozkovou obrnou Cíle práce: Cílem práce je vytvoření a ověření souboru vhodných herních aktivit pro heterogenní skupiny dětí s dětskou mozkovou obrnou. Dalším z cílů, vyplývajících z praktických zkušeností a postřehů při realizaci našeho projektu, je podání obecných zásad práce s tělesně postiženými dětmi, které by měly sloužit ke zlepšení a doplnění vědomostí pro pracovníky věnující se problematice dětí s dětskou mozkovou obrnou. Metody: K ověření vhodnosti herního programu jsme provedli průzkum se skupinami dětí s dětskou mozkovou obrnou mladšího až staršího školního věku formou doplňkových herních činnosti v rámci týdenních pobytových kurzů plavání. Metoda průzkumu byla provedena formou ankety, která byla zadána vedoucím pracovníkům, kteří se na realizaci her podíleli. Výsledky: Ve výsledcích je uvedeno hodnocení praktické části her s dětmi postiženými dětskou mozkovou obrnou, včetně zhodnocení ankety a sepsání obecných zásad pro práci s dětmi s tělesným postižením ve volnočasových aktivitách. Klíčová slova : dětská mozková obrna, aktivity a hry v přírodě, prožitek, reflexe, seberealizacecs_CZ
uk.abstract.enIN ENGLISH Title: Use of game activities with children afflicted by cerebral paresy. Objective: The main objective is creation and testing of a set of appropriate game activities for mixed groups of children afflicted by cerebral paresy. A secondary objective to be derived from practical application and observations is to develop general principles for working with disabled children. These principles should improve and complement knowledge of professionals working with children who have been disabled by cerebral paresy. Method: The suitability of the game project was tested on groups of children of various ages. Practice took place during weekly swimming lessons. Research data was compiled by means of questionnaires which were distributed to all team leaders who participated in the project. Results: The results include evaluation of both the practical aspects of the games and the data obtained through the questionnaire. General principles for leisure time activities for children disabled by cerebral paresy have also been addressed. Key words: cerebral paresy, outdoor games and activities, experience, reflexion, self-fulfilmenten_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Sporty v příroděcs_CZ
dc.identifier.lisID990008916660106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV