Zapojování pracovníků středního managementu do aktivit vedení mateřské školy
Involving of middle school management into nursery school leadership activities
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/78627Identifikátory
SIS: 172686
Kolekce
- Kvalifikační práce [18627]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Šafránková, Jana Marie
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Školský management
Katedra / ústav / klinika
Centrum školského managementu
Datum obhajoby
13. 9. 2016
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
management, leadership, strategický management, školský management, střední management, kompetence, kompetence vedoucích zaměstnancůKlíčová slova (anglicky)
management, leadership, strategic management, school management, middle management, competency, competencies of managersCitace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Efektivní porada jako nástroj řízení sloučených zařízení ZŠ a MŠ
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOKynčlová, Zlatuše (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2011)Datum obhajoby: 31. 5. 2011 -
Osobnostní, odborné a sociální kvality projektového manažera
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOZobačová, Denisa (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2013)Datum obhajoby: 27. 5. 2013Diplomová práce je rozdělena na dvě základní části. První z nich se věnuje osobnostním, sociálním a odborných znalostem projektového manažera a druhá mapuje výuku soft skills na vysokých školách s oborem Informační studia ... -
Specifika japonského managementu na příkladu Mitsubishi Electric Automotive Czech, s.r.o.
Výsledek obhajoby: OBHÁJENONováková, Anna (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2012)Datum obhajoby: 8. 6. 2012V této diplomové práci jsou zkoumány některé prvky japonského modelu managementu v kontextu euroatlantického modelu managementu. Protože jednotný integrální model japonského managementu neexistuje, jsou nejdříve v teoretické ...