Inovativní škola pohledem rodičů: případová studie Scioškoly
Innovative school from Parents Perspective: Scioškola case Study
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/77725Identifikátory
SIS: 165789
Kolekce
- Kvalifikační práce [18348]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Šojdrová, Michaela
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Sociologie a sociální politika
Katedra / ústav / klinika
Katedra veřejné a sociální politiky
Datum obhajoby
13. 6. 2016
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
alternativní škola, základní škola, klíčové kompetence, aktéři procesu vzděláváníKlíčová slova (anglicky)
alternative school, elementary school, key competencies, stakeholders of educational processBakalářská práce "Inovativní škola pohledem rodičů: případová studie Scioškoly" se zabývá způsobem, jakým se rodiče zapojují do vzdělávací politiky jako aktér v souvislosti s jejich strategiemi, které činí při výběru školy a podobou interakcí, které mezi rodiči a Scioškolou probíhají. Dále se snaží identifikovat problémy, se kterými se rodiče setkali. Obecně tato práce nabízí odpověď, jaké důvody mohou vést rodiče k výběru inovativní školy na případu Scioškoly.
The bachelor thesis "Innovative school from parents perspective: Scioškola case study" deals with the way, how parents engage in educational policy as a stakeholder according to their strategies, which they make by choice of school and form of interactions between parents and Scioškola. It also tries to identify problems that parents met with. Generally this thesis answers, what reasons can lead parents to choose an innovative school on the case of Scioškola