Zobrazit minimální záznam

On-line communication of The Office of the Government of The Czech Republic in the years 2012 and 2013
dc.contributor.advisorShavit, Anna
dc.creatorHodboď, Tomáš
dc.date.accessioned2017-05-27T18:02:20Z
dc.date.available2017-05-27T18:02:20Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/72038
dc.description.abstractBakalářská práce "On-line komunikace Úřadu vlády České republiky v letech 2012 a 2013" se zabývá deskriptivní analýzou specifické oblasti marketingové komunikace veřejné instituce. Předkládá teoretické vymezení institucionální a politické komunikace, následně popisuje její specifika. Práce dále zasazuje on-line komunikaci do širšího kontextu masových médií a specifikuje její základní nástroje, přičemž důraz klade na nové formáty komunikace - sociální sítě. Rovina strategie on-line komunikace slouží k definování správného přístupu ke komunikaci v digitálním prostředí. Součástí práce je také deskriptivní analýza vymezených on-line komunikačních kanálů Úřadu vlády ČR (webové stránky, Facebook stránka, Twitter kanál), které jsou zkoumány z hlediska frekvence komunikace, obsahové struktury a formátů publikovaných sdělení. V závěru práce je provedeno porovnání a zhodnocení, které popisuje přístup, jejž Úřad vlády ČR pro on-line komunikaci zvolil.cs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor thesis "Digital communication of Office of the Government of the Czech Republic in 2012 and 2013" wants to describe and analyse one specific part of marketing communications of a public institution. Author provides outline and specifics of political communication. The next part of the thesis describes digital communication as an integral part of mass media communication and also brings basic digital channels overview with focus on social media. The theory of strategic digital marketing communication defines the ideal approach for digital communication of any brand or product. Last part of the thesis focuses on the descriptive analysis of real digital communication of Office of the Government of the Czech Republic via the main digital channels such as websites, Facebook Page and Twitter channel. Author describes frequency of posting, content structure and type of content. The conclusion of this work brings comparison of the theory outputs and real digital communication research and tries to find out, if digital communication of the main Czech institution was correctly and successfuly done.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjecton-line komunikacecs_CZ
dc.subjectÚřad vlády ČRcs_CZ
dc.subjectpolitická komunikacecs_CZ
dc.subjectinstitucionální komunikacecs_CZ
dc.subjectstrategie on-line komunikacecs_CZ
dc.subjectwebová stránkacs_CZ
dc.subjectsociální sítěcs_CZ
dc.subjectFacebookcs_CZ
dc.subjectTwittercs_CZ
dc.subjectdigital communicationen_US
dc.subjectOffice of the Government of the Czech Republicen_US
dc.subjectpolitical communicationen_US
dc.subjectdigital marketing strategyen_US
dc.subjectwebsiteen_US
dc.subjectsocial mediaen_US
dc.subjectFacebooken_US
dc.subjectTwitteren_US
dc.titleOn-line komunikace Úřadu vlády České republiky v letech 2012 a 2013cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-06-15
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId138831
dc.title.translatedOn-line communication of The Office of the Government of The Czech Republic in the years 2012 and 2013en_US
dc.contributor.refereeHejlová, Denisa
dc.identifier.aleph002006538
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce "On-line komunikace Úřadu vlády České republiky v letech 2012 a 2013" se zabývá deskriptivní analýzou specifické oblasti marketingové komunikace veřejné instituce. Předkládá teoretické vymezení institucionální a politické komunikace, následně popisuje její specifika. Práce dále zasazuje on-line komunikaci do širšího kontextu masových médií a specifikuje její základní nástroje, přičemž důraz klade na nové formáty komunikace - sociální sítě. Rovina strategie on-line komunikace slouží k definování správného přístupu ke komunikaci v digitálním prostředí. Součástí práce je také deskriptivní analýza vymezených on-line komunikačních kanálů Úřadu vlády ČR (webové stránky, Facebook stránka, Twitter kanál), které jsou zkoumány z hlediska frekvence komunikace, obsahové struktury a formátů publikovaných sdělení. V závěru práce je provedeno porovnání a zhodnocení, které popisuje přístup, jejž Úřad vlády ČR pro on-line komunikaci zvolil.cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis "Digital communication of Office of the Government of the Czech Republic in 2012 and 2013" wants to describe and analyse one specific part of marketing communications of a public institution. Author provides outline and specifics of political communication. The next part of the thesis describes digital communication as an integral part of mass media communication and also brings basic digital channels overview with focus on social media. The theory of strategic digital marketing communication defines the ideal approach for digital communication of any brand or product. Last part of the thesis focuses on the descriptive analysis of real digital communication of Office of the Government of the Czech Republic via the main digital channels such as websites, Facebook Page and Twitter channel. Author describes frequency of posting, content structure and type of content. The conclusion of this work brings comparison of the theory outputs and real digital communication research and tries to find out, if digital communication of the main Czech institution was correctly and successfuly done.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990020065380106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2025 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV